eminem33 Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Dom flesta killar i min klass tölar om att dom har spelat nåt beta demo till gta4 hittar de ingen stanns ..har googlat och allt, så skriv inte att jag ska googla! tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 De ljuger. Det finns inget demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Dom flesta killar i min klass tölar om att dom har spelat nåt beta demo till gta4 hittar de ingen stanns ..har googlat och allt, så skriv inte att jag ska googla! tack i förhand Finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 jag sa ju de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 jag sa ju de men det kan ju inte stämma?! ja va precis på sidan och ja hittar inget?? hittar nån så länka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Den är också fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Den är också fejk. No shit ... jag gjorde den själv ffs . Ville bara se hur ni skulle reagera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Dom flesta killar i min klass tölar om att dom har spelat nåt beta demo till gta4 hittar de ingen stanns ..har googlat och allt, så skriv inte att jag ska googla! tack i förhand No shit ... jag gjorde den själv ffs . Ville bara se hur ni skulle reagera -- Dom kommer med 99.99 % chans inte släppa något demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 R* brukar inte släppa demos, så de gör nog inte det med IV heller. Vad jag vet så är det enda demo som finns är den demo-film som en del spel journalister fått se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Håller med Johnny... Det har aldrig släppts GTA demon och det kommer nog inte att göra det den hära gången heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 fan folk e så hypade att de går på vad som helst ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 jag sa ju de Muhahahahaha -- Vem som helst såg ju att tidningsartikeln va fejk xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Men ååååååååååååååååååååå, serialn står ju längst ner på sidan! EST MCMXCVIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Men ååååååååååååååååååååå, serialn står ju längst ner på sidan! EST MCMXCVIII Say What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Say What? EST 1998? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Håller med Johnny... Det har aldrig släppts GTA demon och det kommer nog inte att göra det den hära gången heller. De har väl visst släppt Demos till GTA? GTA 1 och GTA 2 de finns ju i demo? Eller är jag helt borta?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 EST 1998? www.rockstargames.com Check the bottom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 De har väl visst släppt Demos till GTA? GTA 1 och GTA 2 de finns ju i demo? Eller är jag helt borta?. Nej, du är inte HELT borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 De har väl visst släppt Demos till GTA? GTA 1 och GTA 2 de finns ju i demo? Eller är jag helt borta?. Jovafan, på fridtis kunde vi spela GTA 1 i typ 800 sekunder innan det stängdes av. Någon sorts trial.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts