luddee Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Fick MVG, var enda personen av 40 personer som fick det, jag blev glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Fick MVG, var enda personen av 40 personer som fick det, jag blev glad Vad går du på för skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Fick MVG på både Matte A och Matte B. Jag hade inte så överdrivet många poäng, utan det var mer att jag visade "MVG-kvalitéer" på vissa uppgifter tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wr0ngish Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Är det någon som har provet?? vill se hur många poäng jag får! gick inte så bra. Jävla, cp matte lärare jag frågade honom om jag fick behålla prov pappret, han ba sa något censur. Puckad lärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Är det vissa här som redan har gjort Gymnasie Matte A Del II ? (läste igenom tråden snabbt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wr0ngish Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Är det vissa här som redan har gjort Gymnasie Matte A Del II ? (läste igenom tråden snabbt) Japp! hur gick det för dig i första delen då? 12/0.3 12/-3 såå jävla lätt! Redigerad 11 maj, 2008 av Wr0ngish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Är det vissa här som redan har gjort Gymnasie Matte A Del II ? (läste igenom tråden snabbt) Den här tråden är ett år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Den här tråden är ett år gammal. Ahh okej förlåt. Damn you Wr0ngish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts