RadiuZ Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 p=n(s-2)+2?? Skrev jag med, så jag hoppas det är rätt. Dagens prov var sjukt lätt. Nu har man bara prov på hela Kemi A och ett på Spanska Steg 1 kvar, sen är det chill med soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Känner ett ganska stort IG svävande framför mig just nu. NP Del 2 i Tisdags var med på, gick rätt bra. NP del 1 i dag, försov mig och missade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Känner ett ganska stort IG svävande framför mig just nu. NP Del 2 i Tisdags var med på, gick rätt bra. NP del 1 i dag, försov mig och missade det Då får du göra det nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Då får du göra det nästa vecka? Jo jag tror nog det, jag har pratat med läraren om det och han sa att jag skulle få göra ett annat sen under nästa vecka eller nått sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Eller 15000*0,3 Hallå dah? Man fick ju inte ha miniräknare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Man fick ju inte ha miniräknare Ställ upp det på kladdpapper då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ställ upp det på kladdpapper då? Altså jag gjorde det jag fick rätt på uppgiften utan miniräknare Du kan gå tillbaka o läsa innan du kommenterar något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Altså jag gjorde det jag fick rätt på uppgiften utan miniräknare Du kan gå tillbaka o läsa innan du kommenterar något! Grattis till dig, du måste vara riktigt stolt. Jag sa bara att man inte behöver miniräknare för den uppgiften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Grattis till dig, du måste vara riktigt stolt. Jag sa bara att man inte behöver miniräknare för den uppgiften. Varför skulle jag vara stolt över det? var ju inge svårt men det var andra som missade på den... Zack sa så här, "eller så tar man 150000 * 0.3" för att räkna den så måste man nästan ha minräknare eller hur? Det har inget me kladdpapper o göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ta bort en nolla sen tar du det gånger tre.. mycket lättare än att hålla på att ställa upp å skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ta bort en nolla sen tar du det gånger tre.. mycket lättare än att hålla på att ställa upp å skit Precis vad jag skrev på föregående sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Varför skulle jag vara stolt över det? var ju inge svårt men det var andra som missade på den... Zack sa så här, "eller så tar man 150000 * 0.3" för att räkna den så måste man nästan ha minräknare eller hur? Det har inget me kladdpapper o göra? Man KAN räkna ut det på ett kladdpapper om man inte får använda miniräknare, vad är det du inte fattar? Kolla upp ordet sarkasm btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Någon som fått tillbaka än? Vi fick tillbaka våra idag... 34/21/¤ -fick jag Redigerad 14 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Någon som fått tillbaka än? Vi fick tillbaka våra idag... 34/21/¤ -fick jag Tror vi får vårat på onsdag, blir mest troligt ett G iaf, inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Inte fått tillbaka våra Spännande att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Får våra på torsdag. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Bump i tråden. Har nyss fått reda på våra prov, fick G. Är nöjd. 23 G / 5 VG / 1 MVG Har chans på VG om jag gör ett VG-MVG prov, får se hur jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Bump. Vi är lite efter, fick tillbaka våra idag. Jag fick MVG vilket är helt underbart skönt för nu slipper jag göra Matte A i höst när jag börjar gymnasiet. Antingen så börjar jag på Matte B eller så får jag ledigt från mattelektioner första halvåret. Vet inte riktigt hur det blir men oavsett så är det ju hur skönt som helst. Jag vet inte hur många poäng jag hade, glömde skriva av. Fick i alla fall full pott på den långa fördjupningsfrågan och precis på gränsen vad det gällde VG-poäng. Mer kommer jag inte ihåg. Redigerad 7 juni, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Bump. Vi är lite efter, fick tillbaka våra idag. Jag fick MVG vilket är helt underbart skönt för nu slipper jag göra Matte A i höst när jag börjar gymnasiet. Antingen så börjar jag på Matte B eller så får jag ledigt från mattelektioner första halvåret. Vet inte riktigt hur det blir men oavsett så är det ju hur skönt som helst. Var glad för det. Våran lärare fick mig och en annan i klassen att läsa Matte A i 9:an, dock utan att få prov och sådär. Så jag har gjort Matte A två gånger nu Jag skulle gissa på att du får ledigt i början, eftersom läraren antagligen vill att du ska vara lika långt som de andra Så fick i alla fall en kille i min klass göra som hade läst ut matte A på ett annat program innan han bytte. Redigerad 7 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 God damn it! Matte A gick inte alls så bra som jag hade förväntat mig. På nationella provet fick jag mycket G och VG-poäng, men visade inte tillräckligt med MVG-kvalité. Matte A-kursen i övrigt får jag förmodligen inte heller mer än VG på. Jag har haft lätt för mig på lektionerna och när jag har jobbat fritt med boken, men proven har gått dåligt. Har bara fått MVG på ett (två?) prov. Nåja, får satsa stenhårt på B-kursen sen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts