Mathias Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) 19 poäng sammanlagt. Redigerad 8 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) 19 poäng sammanlagt. Gött, alltså del 1 + del 2? Puh, då har man kanske en chans. Redigerad 8 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Gjorde inte det, det hade inte kommit till våran skola, fan va CP var så inställd på att göra skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Gött, alltså del 1 + del 2? Puh, då har man kanske en chans. Och uppgiften som man gör efter del 1 på fredag (en uppgift som sägs ta ca 30 min) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Det gick bra, men några slarvfel kanske sänker resultatet till VG. Brukar vara så iaf. Imorrn är det Matte B, både del I och II. Fyra timmar non-stop. Och på fredag del I i Ma A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Om det går riktigt förjävligt bra på fredag kanske jag får G. Annars ett stort äckligt IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Gick väl ganska bra på Del II, tror jag fick G-VG. Vet inte riktigt hur det kommer gå nu eftersom att jag kommer vara borta hela dagen ifrån skolan på fredag då jag ska på begravning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Istället för att skapa ännu en ny tråd så kan vi ju slå ihop den här med Matte B nationella, det fyra timmar långa provet som jag just kom hem ifrån. Gick i för sig väldigt bra, svarade på allt och var säker på i princip allt, tyvärr tror jag att jag var för slö på MVG-Kvalitéerna och jag klarade inte sista frågan, så jag landar antagligen på ett starkt VG vilket jag är nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Gick i för sig väldigt bra, svarade på allt och var säker på i princip allt, tyvärr tror jag att jag var för slö på MVG-Kvalitéerna och jag klarade inte sista frågan, så jag landar antagligen på ett starkt VG vilket jag är nöjd med. Typ så här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Sådärja. Nu har jag gjort Del 1 + extrauppgiften. Gick hyfsat bra tror jag. Tror jag tänkte rätt men skrev fel på de sexhörniga borden. Hur gick det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Skrev klart nyss. Gick ganska bra förutom allra första uppgiften - procent är inte min grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Skrev klart nyss. Gick ganska bra förutom allra första uppgiften - procent är inte min grej Same here. Skippade den och en till, minns inte vilken det var. Eller var det två till? Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Gjorde matte B - Nationella igår. Kändes jävligt bra när jag blev klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Same here. Skippade den och en till, minns inte vilken det var. Eller var det två till? Hmm. Ehum första frågan va 15000 :-kr sedan skulle du räkna rabatten på 30% . Jag räknade så här 15000 delat i 4 vilket blir 25%= 3750, då jag ville ha 5% till så 3750 delat i 5 = 750 vilket det då blir 3750 + 750 = 4500 : kr, Vet inte varför jag räknade så men jag kände för det, annars kan man ju ta bort en nolla på varje och gånga de me varnadra 1500 * 3 = 4500:- kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Del I och den där uppgiften gick nog bra, förutom att jag gjorde fel på första :'( Jag skrev vad priset blev efter rabatten Annars gick det nog bra, roligare när man ska göra uträkningar och sådär än när man bara ska skriva svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 p=n(s-2)+2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 p=n(s-2)+2?? Precis så skrev jag. Det känns som att det måste stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) p=n(s-2)+2?? Precis så skrev jag. Det känns som att det måste stämma. Jag också Inte så svårt egentligen, tyckte den sista uppgiften var ganska enkel, enligt lärarna skulle den ta jättelång tid. Redigerad 11 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Ehum första frågan va 15000 :-kr sedan skulle du räkna rabatten på 30% . Jag räknade så här 15000 delat i 4 vilket blir 25%= 3750, då jag ville ha 5% till så 3750 delat i 5 = 750 vilket det då blir 3750 + 750 = 4500 : kr, Vet inte varför jag räknade så men jag kände för det, annars kan man ju ta bort en nolla på varje och gånga de me varnadra 1500 * 3 = 4500:- kr. Eller 15000*0,3 Hallå dah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Blä, sista pappret gick inget bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts