the predator Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 den buggen stör jag mig på när tommy springer ner för en trottoar kan så skadar han sig och i bland borjar rulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 är det en bugg kanske? jag vet en bugg.... när man trycker O-knappen och har ett vapen i handen så skuter tommy!!! hoppas dom fixar det här till nästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 är det en bugg kanske? jag vet en bugg.... när man trycker O-knappen och har ett vapen i handen så skuter tommy!!! hoppas dom fixar det här till nästa spel men ofta man skadar sig på ett fall från en 1 decimeter "hög" trottoar (notera ordet : trottoar) ... pucko skulle d vara meningen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 jävla mongolida idiotiska sär spec barn jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 jag hatar buggen då halva bena ligger under marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 jävla mongolida idiotiska sär spec barn jävel hoppas du inte menar mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 hoppas du inte menar mig :'( Han menar dig, skulle jag tro. Men vårda språket, Predator. Annars riskerar du att bli banned... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Han menar dig, skulle jag tro. Men vårda språket, Predator. Annars riskerar du att bli banned... jag kan inte tänka mig att han menar mig. ...... eftersom jag "stog på hans sida" när addePs2 cp:a sig.......han trodde lixom inte att det var en bug ....åsså började han kaxa ! ....... men jag håller lixom med the predator.....så jag tror inte han menar mig .... och om han gör har han inte tänkt så myckke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 nej jag sa inte till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Ursäkta men varför blev alla så sura? Jaså addePS2 cpa sig, ja just det han sa: är det en bugg kanske? jag vet en bugg.... när man trycker O-knappen och har ett vapen i handen så skuter tommy!!! hoppas dom fixar det här till nästa spel Ja vad cpigt! Förresten är Cp en muskel och/eller nervskada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts