Colan K Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Ja? Den funkar i options, annars, i andra spel. Men ingame i far cry funkar den inte. Och en annan vill gärna spela det... nu.. Någon som har någon aning som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Ja? Den funkar i options, annars, i andra spel. Men ingame i far cry funkar den inte. Och en annan vill gärna spela det... nu.. Någon som har någon aning som är fel? Har den funkat förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Har den funkat förut? Jo. Men det är fixat nu. Vill inte ens säga vad som hade hänt. Otroligt korkad grej som bara en med mycket lågt IQ inte skulle kunna fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Jo. Men det är fixat nu. Vill inte ens säga vad som hade hänt. Otroligt korkad grej som bara en med mycket lågt IQ inte skulle kunna fixa. Nu blev jag allt lite nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Nu blev jag allt lite nyfiken Låt oss säga... Den var inte inställd. Brukar den ju alltid vara... Men... Jag lyckades fixa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts