Shady_4_life Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 ja, var har ni bokat erat exemplar? då jag har ps3 så undrar ja såklart var det blir billigast? och om det kommer finnas nån typ special edision på releasen? vill gärna ha så man typ får hämta det på typ coop konsum på releasedagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Discshop brukar alltid vara bra på att skicka ut filmer/spel på releasen, varje gång jag jag boka film så tar jag därifrån, ibland har dom till och med skickat ut dagen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 jag bokar ALLTID från webhallen.com, då brukar man få spelet nån dag innan realese-datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Komplett! Dom skickar grejerna så fort dom kommit in på lager, spelar ingen roll om releasen är om en vecka. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Discshop eller webhallen beror lite på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Webbhallen suger. de skickar sent och tar emot fler beställningar än de har spel. Boka på Cdon eller Discshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Discshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Komplett! Dom skickar grejerna så fort dom kommit in på lager, spelar ingen roll om releasen är om en vecka. <3 e det helt 100% varje gång? och vad kostar de där?? kan du kanske länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 e det helt 100% varje gång? och vad kostar de där?? kan du kanske länka? Det finns en sökmotor kallad GOOGLE. Än så kan man inte förboka där, men det kommer väl gå snart, när det närmar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Nu har jag inte PS3 och ska därför inte skaffa spelet, men annars beställer jag jämnt från CD-WOW. Är fraktfritt och jag ser att du får GTA IV för 589 kr där just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Har inte heller PS3.. Kan ses som lite underligt men jag känner mig tvingad till att köpa GTA4 på release-dagen, även om jag inte har PS3. Får lov att köpa en senare. Känns även tråkigt att jag inte får delta med egen erfarenhet av forumets komande, nästan oändliga diskusioner och frågor om GTA: IV. Jag antar att manualen kommer att vara lika läsvärd som de andra spelen där ute är värda att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Ska boka så fort jag har en Xbox 360... Men vart vet jag inte. Discshop har jag alltid handlat på. Men att få spelet en dag innan eller en vecka innan som Boomer sa vore ju inte helt fel. Men vi får se. BTW Boomiozoz vad har händ med Elishas ögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Måste lägga rabarber på en 360, precis som Vicke kommer jag att boka direkt efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts