MAFIA_KING Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Tjena, jag har alla seinfeld säsongerna här på datorn men när jag öppnar .avi filen så kommer inte subben upp. Måste jag ha subtitles i samma map eller hur fixar jag in det i VLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Du får göra såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Du får göra såhär. Åh gud vad snäll du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Eller så kan du göra såhär Öppna filmen ----> högerklicka ---->textspår (elelr vad det står) -----> spår1 Men här måste textfilen finnas i samma map som filmen och också ha samma namn som filmen ex filmen heter spiderman3.avi så ska textfilen heta spiderman3.sft (eller vad det är för filtyp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Eller så kan du göra såhär Öppna filmen ----> högerklicka ---->textspår (elelr vad det står) -----> spår1 Men här måste textfilen finnas i samma map som filmen och också ha samma namn som filmen ex filmen heter spiderman3.avi så ska textfilen heta spiderman3.sft (eller vad det är för filtyp) Funkar inte för mig. Hittar inte Textspår, eller liknande, när jag högerklickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag bara markerar båda (har dem i samma mapp) och klickar på öppna med -> VLC Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Se till att dom har samma namn (bortse från filändelserna) och så öppnar du filmen i VLC och klickar Video > Textspår > Spår 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts