W@ll@ Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Ja, jag tänkte köpa en ny MP3 snart eftersom min ipod mini har pajat. Har funderat på en Ipod video 80gb. Är det ett bra val eller har nån något annat förslag. Kan även nämna att Ipod video 80gb kostar 2710kr där jag har tänkt köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Ska själv köpa en ny. Jag valde en billig 2gig Avanz KI för 399 kr. från Ginza. Vet inte hur bra den är, men den var billig. Det blir mer pengar över till spel då. Redigerad 6 maj, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Min ipod mini har 4gb och den är full, och jag vill även kunna kolla på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Tänkte du köpa den utomlands, online? Det där priset verkade lite väl billigt annars. Glöm inte att lägga på tull och sånt då, det blir antagligen lika dyrt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 7 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Tänkte köpa den på inwarehouse, min farsa köper den via företaget så behöver jag inte betala moms eller skatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 köp en walkman i ställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 köp en walkman i ställe... Håller med, har själv en Walkman, 20 GB, man kan inte kolla på video på min men man kan det på dom nya. Eneklt att lägga in musik är det också, kom ihåg när jag hade en IPOD hade problem med att lägga in musik, dels för att man måste göra om formatet till itunes, och det visste jag inte och det stod ingenstans. Sen slipper man deras jävla EU-spärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Håller med, har själv en Walkman, 20 GB, man kan inte kolla på video på min men man kan det på dom nya. Eneklt att lägga in musik är det också, kom ihåg när jag hade en IPOD hade problem med att lägga in musik, dels för att man måste göra om formatet till itunes, och det visste jag inte och det stod ingenstans. Sen slipper man deras jävla EU-spärr. Om man har MP3-filer till iPod så funkar det också. EU-spärren kan man ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Håller med, har själv en Walkman, 20 GB, man kan inte kolla på video på min men man kan det på dom nya. Eneklt att lägga in musik är det också, kom ihåg när jag hade en IPOD hade problem med att lägga in musik, dels för att man måste göra om formatet till itunes, och det visste jag inte och det stod ingenstans. Sen slipper man deras jävla EU-spärr. Är man inte efterbliven är det inga problem att föra över filer till iPod, vad fan är det för svårt med att dra och släppa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 EU-spärr? vad är det för roligt stuff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 7 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Om man har automatisk överföring på itunes så behöver man inte ens dra o släppa, då behöver man bara stoppa in den i datorn och vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 EU-spärr? vad är det för roligt stuff? Vissa EU-länder har begränsningar på hur många DB en musikspelare får ge ut och dom begränsningarna är hårdare än i USA (om USA ens har några, jag vet inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Jag kunde inte dra och släppa ett skit, tro mig, jag försökte, var tvungen att göra om allt till itunes själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Bara bra om det finns en spärr. Har aldrig högsta volym då jag använder min iPod, halva volymen och en bit uppåt, där är det lagomt. Men alla tycker ju olika, vissa kanske vill förstöra hörseln, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Bara bra om det finns en spärr. Har aldrig högsta volym då jag använder min iPod, halva volymen och en bit uppåt, där är det lagomt. Men alla tycker ju olika, vissa kanske vill förstöra hörseln, vad vet jag? Du kan ha svårdrivna hörlurar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Du kan ha svårdrivna hörlurar också. Hmm, jo, i och för sig. Men som du(?) sa, man kan ta bort spärren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Jag har en kompis som säljer en iPod Video 80 gig för 2200, med alla tillbehör (USB-kabel etc). Stockholmstrakten om du är intresserad. Jag har själv en video fast 30 gig, väldigt bra. Använder den som en backup hårddisk och mp3 i ett. Händer att jag kollar på filmer, riktigt bra kvalité. Redigerad 8 maj, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Orka köpa en begagnad för bara 500 kr billigare. Bor dessutom i Sundsvall och orkar inte åka ner dit bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Orka köpa en begagnad för bara 500 kr billigare. Bor dessutom i Sundsvall och orkar inte åka ner dit bara för det. Du får den säkert för 2000. Dessutom är den knappt använd. Men Sundsvall... aja skit i det då. Redigerad 8 maj, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts