Cyper Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 (redigerad) Tittade runt på youtube och hittade det här. http://www.youtube.com/watch?v=rEjFfT8w2hI Och det här, som tydligen skall föreställa fodralet till GTA IV. http://www.youtube.com/watch?v=D8KVjY0l2_E...ted&search= Vet inte vad jag ska tro. EDIT: Video då han tar ut skivan. http://www.youtube.com/watch?v=8PwjkLqUbHw Redigerad 5 maj, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Båda var falska. Fodralet såg lite rikigt ut, men alla fodral brukar ha en viss GTA teckningstil på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Båda var falska. Fodralet såg lite rikigt ut, men alla fodral brukar ha en viss GTA teckningstil på de. Jepp, och en helikopter längst upp till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeonRubenstein Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 om det skulle vara ett test ex varför ha ett så designat fodral? spelet är ju inte ens klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej. Det spricker verkligen när man ser att bilderna på baksidan är från trailern. What a shitload of fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Fodralet såg, enligt mig, i och för sig ganska äkta ut. Men självklart är det fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Dessutom..... Om nu fodralet skulle vara äkta, varför visar han bara trailern och inget ingame spelande? come on thiink Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Dessutom..... Om nu fodralet skulle vara äkta, varför visar han bara trailern och inget ingame spelande? come on thiink Det står i beskrivningen att han inte får visa det Men självklart är det fake, han är bara en atentionwhore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Fodralet var skickligt förfalskat . Förstår dock inte hur han har orkat fixa det, hur många går på det där? Mer än jag tror, kanske. Redigerad 6 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Fodralet gav en känslan "It begins... " Men filmen var kass, sekvenser från New York Tycoon eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Fodralet var snyggt gjort, men ändå.. Förstår att det är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Grymt snyggt gjort, men varför lägga ner all den tid som han troligen gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Fodralet är äkta. Men det är bara ett reklamfodral. De har likadana på EBGames som man kan kolla på. Baksidorna ser ut så på dem och på framsidan så har de alltid bara loggan. Jag har själv hållt i ett sådant fodral. Fodralet som spelet kommer i kommer inte se ut sådär. Kan ju vara ett falskt fodral också men det ser exakt ut som reklamfodralen på EBGames. Skivan är bara falsk. XBox 360 skivorna är gula på baksidan men dena var metallic som en CD-skiva. Skulle kunna vara en trailerskiva från en affär isåfall men det tvivlar jag på. vDessutom så saknar den XBox 360 märkningen på insidan av hålet på baksidan. Vad jag tror: Han jobbar i en spelaffär, eller har snott fodralet, och försöker lura folk att reklamfodralet är riktigt och skivan är spelet. Som sagt, spelet är inte ens klart än. Och den gammla trailern är också falsk. Som om de redan skulle ha anställt röstskådespelare och spelat in röster 2005. Redigerad 7 maj, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts