antepanteboy Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 (redigerad) Hade lite tråkigt, så jag hade tänkt att starta ett collab i VC, har bara sett comunity filmer blivit startade här men inga collab, det tycker jag är på tiden Editor: Theonlyone? Stunters: Theonlyone Mr.Magic C_J Merkky Redigerad 6 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Hade lite tråkigt, så jag hade tänkt att starta ett collab i VC, har bara sett comunity filmer blivit startade här men inga collab, det tycker jag är på tiden Same shit diffrent name, här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Same shit diffrent name, här. Ska jag ta det som att du är med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Ska jag ta det som att du är med eller? Mja okej, kan leta upp något antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 (redigerad) Jag ställer upp, kanske... Måste installera VC först och så får vi se om jag gör något bra stunt eller så Redigerad 5 maj, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag kan vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Tror att jag har nåt stunt liggandes. Count me in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag får hoppa av pga dator problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts