Gof Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Hej När jag köpte min W810 så fick jag med ett program som hette Sony Ericsson PC Suite, i det finns det "File Manager" som gjorde så att jag kunde föra över filer, bilder och video mellan datorn och telefonen. Men sen igår, när jag försöker starta det så av-aktiveras bara explorer.exe i några sekunder, sen kommer allting tillbaka igen, men FM startas inte. What to do? Har försökt installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 PC Suite är helt onödigt, eftersom du kan använda mobilen som en extern HDD utan programmet.. Alla mappar finns redan i "Phone" när du stoppat in mobilen i datorn, med USB kabel förstås, så gör jag iallafall. PC Suite är en onödig programvara som skickas med, det bökar bara till det hela, så kör utan PC Suite . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 PC Suite är helt onödigt, eftersom du kan använda mobilen som en extern HDD utan programmet.. Alla mappar finns redan i "Phone" när du stoppat in mobilen i datorn, med USB kabel förstås, så gör jag iallafall. PC Suite är en onödig programvara som skickas med, det bökar bara till det hela, så kör utan PC Suite . Instämmer, jag kör också bara som extern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Jag hittar inte "Phone" någonstans på datorn som en extern HD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Du trycker igång filöverföringsläge på mobilen? Har du installerat drivrutiner? (Behövde i alla fall jag göra vill jag minnas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Ah, shit. Jag är ju van med att ta telefonläge. Funkar fint nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Brukar bara stoppa i minneskortet, funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts