SilentViper Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Nån som vet hu rman lägger in musik på det? asså hur ma lägger in sin egen musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Varför vill man spela det skitspelet över huvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Varför vill man spela det skitspelet över huvud taget? För att det kanske finns dem som tycker att det är kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 STFU Bobbo om du ej har något seriöst svar ffs! MEN SERIÖSA SVAR NU FFS!. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Umm.. Skulle kunna gå om du har det till Fläskbox, genom att lägga över låtar till din 'box, och sen skulle det bli lite trolleri och vips så har du dem. Annars vet jag icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 STFU Bobbo om du ej har något seriöst svar ffs! MEN SERIÖSA SVAR NU FFS!. Nån som vet? Vad säger du, snorvalp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Det går inte att lägga in musik på TC:NY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Vad säger du, snorvalp? "STFU Bobbo om du ej har något seriöst svar ffs! mad.gif MEN SERIÖSA SVAR NU FFS!. Nån som vet?" ..sa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Vad säger du, snorvalp? Jag säger inget jag skriver!. Och jag sa STFU om du ej hadde något seriöst svar. Skit unge gå och sug på din mammas tumme. EDIT: Jag är inge snorvalp för jag är inge hund som har snor. Men du kanske har det din n00b Redigerad 18 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Jag säger inget jag skriver!. Och jag sa STFU om du ej hadde något seriöst svar. Skit unge gå och sug på din mammas tumme. EDIT: Jag är inge snorvalp för jag är inge hund som har snor. Men du kanske har det din n00b Nej, du är ingen hund som har snor. Du är en gay som har fått för mycket penis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Nej, du är ingen hund som har snor. Du är en gay som har fått för mycket penis. mm du ja äckel. Jävla mental störda jävel. Redigerad 20 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 mm du ja äckel. Jävla mental störda jävel. Förlåt, vad skrev du? Ta det en gång till på svenska, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts