the-copy Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Det blir fel varje gång jag trrycker på ett forum: IPB WARNING [2] mysqli_query() [function.mysqli-query]: (HY000/1030): Got error 134 from storage engine (Line: 545 of /ips_kernel/class_db_mysqli_client.php) IPS Driver Error There appears to be an error with the database. You can try to refresh the page by clicking here Är det bara jag eller är det så för er också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Blir så för mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Blir så för mig me Okej! Gött att höra så det inte bara är för mig! Undrar när hultiz fixar det.. har är ju inte så aktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Antagligen har alla som besöker forumet så. Man kan bara gå in i "last post-trådar". Hultenius är ju nästan aldrig inne så det kanske kommer ta tid om inte någon av våra moderatorer/admins kan göra något åt saken. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 (redigerad) Japp, har varit så i någon halvtimma. ..hur sjutton lyckades du skapa den här tråden? Redigerad 4 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 (redigerad) Man kan ju kolla på andra trådar gneom att trycka på "Next Newest »"osv där nere Jag gick in i en tråd och tröck på new topic:P edit: hittade en lösning: http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion/index.php/f4.html Redigerad 4 maj, 2007 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Japp, har varit så i någon halvtimma. ..hur sjutton lyckades du skapa den här tråden? Han tryckte på "Last post", och sedan på New Topic. Aja, är samma sak för mig också. Borde vi kanske maila Hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Samma här. Det är lite småirriterande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Vi kan alla börja skapa nya topicar i varje forum så blir det som ett inlägg, så svarar man med en ny topic!111 JAaaaaahh!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 (redigerad) Vi måste ringa ett brådskande samtal och berätta att vårat liv håller på att raseras! Samma sak för mig! Redigerad 4 maj, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jag har mailat Hultenius om det och det verkar bero på en korrupt databastabell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Y2K it's coming and you better be ready! The sky is falling the sky is falling! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts