Siana Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ähh. Jag pallar inte, kommer inte på något bra / orkar inte. Men bara för att inte vara för tråkig ska jag lägga upp en bild jag ritade för ett tag sen. Såg nu att jag glömt © Siana etc etc, överlever ni utan det? Annars drar jag mig ur, för lat för att lägga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Kör med den, den är rolig!... Glöm inte namnet bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Kul att det har kommit upp lite bidrag.. Pass på alla som inte har något änn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Drar mig ur då kameran är borta och jag hade inga paint skillz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Hm.. Jag kan vara med bland reserverna. Satt igår kväll och lekte med ett nytaget fotografi och det slutade med ett skrivbordsunderlägg. Egentligen så är den anpassad från början efter widesceenformat men eftersom det är emot reglerna så fixade jag väll ihop en 1280x1024 ändå. 1280x1024 1280x800 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Eftersom jag inte är borttagen från listan, antar jag att det inte är några problem om jag skickar in en ändå...? Ställer upp med ett foto jag själv tagit. Har jobbat med den i photoshop för att få bättre färger, skärpa och ljus. http://img201.imageshack.us/img201/9601/wpchallengecopyhe5.jpg http://img201.imageshack.us/img201/9601/wpchallengecopyhe5.jpg Redigerad 28 maj, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Edit Oj, Trodde att du glömt namnet... syns ju inte i nedre hörnet >.< Redigerad 28 maj, 2007 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Glömde bort tävlingen så jag slängde ihop nåt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Jag förlänger deadline lite.. orkar inte starta någon poll nu när jag kom på att jag glömmt bort tävlingen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Glömde bort tävlingen så jag slängde ihop nåt snabbt. WOW! Målad för hand antar jag, grymt! Du är jäkligt bra på det där, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Skulle vara kul att bara ställa upp med denna, men jag vet inte om den håller måtten, och det är dålig kvalité. Redigerad 28 maj, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Nu lägger jag in en poll på tråden. Tyvärr mainstream ditt bidrag var i fel storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Min vote går till Boomer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Vote: Everest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Tackleberry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Mr.Dumbom fick min röst, tycker det fanns finare bilder, men den passade bra som wp, till skillnad från många andra. Stod mellan den och Everest's. Patriks är ju grymt imponerande på sitt sätt, men jag tycker inte riktigt att den är så mycket till wallpaper. Tyckte dock den var värd att nämnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Patriks är ju grymt imponerande på sitt sätt, men jag tycker inte riktigt att den är så mycket till wallpaper. Tycker inte jag heller. ^^ Orkade dock inte fixa mer på den. Vote: Tackle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Vote: Tac. Älskar den bilden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Det var riktigt jämnt mellan Boomer och Everest, men min röst går till Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Qouads bild var fin, men inte riktigt WP-aktig imo. Så... Mordos, Everest eller Tackleberry? Vote: Tackleberry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts