Jazz Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Plus att det faktiskt finns en signatur på den. Titta i högra nedra hörnet. Ujj, den var iallafall liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Kan nog hitta på nått, skriv gärna upp mig. NU kan man ju lika gärna dra sig ur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Verkar bli en riktigt bra tävling det här, hoppas att alla som har skrivit upp sig deltar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Ännu en tråkig lektion, den är nog bättre än den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Fanockså. skriv upp mig med! nån tävling måste man ju vara med i dock kommer jag inte få några röster för mina datorskillz, men man kan ju försöka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Varför lägger ni upp bidrag ni inte ska tävla med / ofärdiga bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Varför lägger ni upp bidrag ni inte ska tävla med / ofärdiga bidrag? Förebyggande syfte. Om man skulle glömma bort tävlingen. I och för sig ingen större risk, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Visst får man använda nedladdade penslar? Ska man länka till dom man använt? Btw: Är 1280*800 en 4:3 eller 5:4 upplösning? 2§ Bakgrunden måste vara i 4:3 eller 5:4 format, och minst 1024 x 768, men järna större. Alltså inga widescreen bakgrunder. Dock kan man om man vill ladda upp en extra version i t.ex 1280 x 800 (som jag t.ex. kör på min skärm) Har man widescreen (som t.ex. jag själv) så kan man alltid välja crop inställningen när man väljer bakgrund... i alla fall i Vista Om man vill akn man lägga upp en extra version i "special" format. Jag funderar på att bidra med något sådant här (egentaget foto): Jag ska bara klippa till blomman lite bättre.. EDIT: BTW: jag funderade lite på det där med att skapa en från ett eget foto/vector/ta bild från internet.. och tänkte att frågan i Voten kan typ vara vilken bakgrund tycker du är mest välskapad.. elelr vilken av dessa gubbar har jobbat hårdast med sin bakgrund.. nä ni får hjälpa mig komma på något. Redigerad 14 maj, 2007 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Drar mig ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Drar mig ur. No!, why :S?. Du har ju 2 veckor på dig. Gör bara en enkel bajs wallpaper o lägg upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Drar mig ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Me too. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Me too. Va tråkiga ni e då.. orkar inte ta bort er nu.. får la bli imorn eller någe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Va tråkiga ni e då.. orkar inte ta bort er nu.. får la bli imorn eller någe. Äh.. Jag kan vara med. Men det får bli något simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Skriv upp mig på reservlistan om denna är i rätt format.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Drar mig ur. Nä T_T Jag som hade trott att ditt bidrag skulle vart bäst! :'( (Genom att kolla på dina sigs så tror jag iaf det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Well, eftersom det inte fanns regler på att rita från grunden så. Redigerad 19 maj, 2007 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Slänger upp denna, synd bara att molnen kom över palmen, inget jag orkar fixa. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/8lab2nUOguRj.jpg Använda saker: Gräspenseln: http://www.crystalxp.net/galerie/en.id.778.htm Palmpenseln: http://www.deviantart.com/download/11559505/ Originalbilden på tjejen: Redigerad 22 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Gräset och träden är gjort med penslar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts