Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag hakar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Kan nog hitta på nått, skriv gärna upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jasså? Han skrev upp mig på listan, så jag tror att han skulle sagt till om den inte fick vara med. ...jag gjorde den inte för tävlingen utan såg tråden efteråt. Jag vet, jag skulle bara se om du var med på noterna. *Springer iväg och skäms* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/8v8GBWhnr25L.png Redigerad 7 maj, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 En fråga bara. Ska vi rösta på den snyggaste eller den mest imponerande? Jag menar, någon kag ju typ bara kopiera en bild och få fram ett skitsnyggt wallpaper, medan andra kan lägga flera timmar på att rita något från grunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 En fråga bara. Ska vi rösta på den snyggaste eller den mest imponerande? Jag menar, någon kag ju typ bara kopiera en bild och få fram ett skitsnyggt wallpaper, medan andra kan lägga flera timmar på att rita något från grunden. Vi ska rösta på den "bästa" alltså den som är bäst typ, så det är väl både snyggast och mest imponerande osv i ett typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Jag tycker att man ska göra wallpapern från grunden. Vector Style, egna tagna foton osv är tillexempel något som man själv har gjort. Men att ta en färdig landskaps bild från Google är bara tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) 1§ Man måste göra bakgrunden till 100% själv. Dock kan man i bakgrunden använda foton från internet, men då måste man referera till dessa. Om en deltagare bidrar med en bakgrund som denne inte gjort själv diskas den för all framtid! Edit: Lol, glömde quote. Redigerad 7 maj, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Visst får man använda nedladdade penslar? Ska man länka till dom man använt? Btw: Är 1280*800 en 4:3 eller 5:4 upplösning? Redigerad 7 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Visst får man använda nedladdade penslar? Ska man länka till dom man använt? Om du får använda bilder från internet lär du få använda penslar. Och ja då ska du länka, det är ju samma sak. Btw: Är 1280*800 en 4:3 eller 5:4 upplösning? Tror inte det. Kanske bidrager med den här. Lägger upp den tillfälligt iaf. Kommer jag inte med någonting bättre innan deadline så får du lägga in den här... Well utgång blah fönstret: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=881673 Redigerad 7 maj, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Om du får använda bilder från internet lär du få använda penslar. Och ja då ska du länka, det är ju samma sak. Tror inte det. Gött. Okej, fan. Använder 1280*800 på laptopen, den enda dator jag använder här hemma. Men men. Får väl göra den i ett annat format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Pluspoäng till Vicke eftersom han lät bli att signera den. Skulle varit med om jag hade varit lite bättre på PS... nästa gång kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Pluspoäng till Vicke eftersom han lät bli att signera den. 3§ Någonstans på bakgrunden måste följande finnas med: ©2007 Ditt namn Läs reglerna. Edit: Ägd, Mordos. Redigerad 7 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Pluspoäng till Vicke eftersom han lät bli att signera den. 3§ Någonstans på bakgrunden måste följande finnas med: ©2007 Ditt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Plus att det faktiskt finns en signatur på den. Titta i högra nedra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Plus att det faktiskt finns en signatur på den. Titta i högra nedra hörnet. Ohoj, sneaky. Ber om ursäkt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Slänger upp den tills vidare: Kommer nog att byta, den dära är ett resultat av en alltför tråkig lektion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Bara så jag inte glömmer bort tävlingen, så slänger jag upp denna. En början iaf, ska utveckla den mer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Jag är med! Jahapp. Nu kan man lika väl dra sig ur tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts