Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Joo jag söker efter en bra media spelare, typ som Winamp eller WMP. Jag hade tänkt ha den mest till musik. Nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 ? Oj sorry, trodde jag var där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Kanske inte särskilt otippat svar. Om du inte vill ha massa lull-lull och kanske har tid att trixa lite med den så är Foobar2000 bäst i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=40456&hl= Case closed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 (redigerad) Körde med footbar2000 förr och följde den där guiden, men jag gillade de inte riktigt Jag vill bara ha nått simpelt Winamp liknande, och nej jag kan inte andvända Winamp för av nån anledning så blir datorn askonstig och seg och går inte att andvända. Redigerad 4 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Då borde du försöka lösa problemet med Winamp istället för att försöka lösa problemet med ett annat problem (musikspelare som du inte riktigt gillar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Då borde du försöka lösa problemet med Winamp istället för att försöka lösa problemet med ett annat problem (musikspelare som du inte riktigt gillar). Jag har försökt, jag vet inte vad som är fel, jag instalerar winamp och datorn går knappt att andvända, bland annat så slutar MSN och IE att fungera, och när jag avinstalerar så står de att nått plugin är skadligt, så jag tog bort alla plugins men det hjälpte inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Video: VLC. Musik: Winamp FTW!! WMP suger, men wmv-filer spelas bäst i WMP, just för att det är anpassat till det skitprogrammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Video: VLC. Musik: Winamp FTW!! WMP suger, men wmv-filer spelas bäst i WMP, just för att det är anpassat till det skitprogrammet. Orka krångla till det... Video: mplayer Musik: mpg123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Video: Windows Media Player eller VLC Musik: iTunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 På tal om iTunes. Varje gång jag laddat hem en (1) låt, så sparas den i en mapp på skrivbordet. Dock så öppnas iTunes då låten sparats, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts