Stammper Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Jag lånar tråden en stund. Är detta bra att ha i NOD32?: AMON - Enabled DMON - Disabled EMON - Disabled IMON - Enabled NOD32 - Enabled Du kan aktivera alla. Man märker ingen som helst skillnad på prestandan, det gör ingen skillnad heller. Det är även rekommenderat att ha alla aktiverade för mer säkerhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 McAffe 2007 är bäst för tillfället tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Lånar tråden lite... Har 2 Antivirus program. 1. F-secure Antivirus 2003 Installerat. 2. Norton Antivirus 2007 inte installerat. Har kod till båda... Vilken borde jag ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Lånar tråden lite... Har 2 Antivirus program. 1. F-secure Antivirus 2003 Installerat. 2. Norton Antivirus 2007 inte installerat. Har kod till båda... Vilken borde jag ha? F-secure, för norton bara segar ner datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 F-secure, för norton bara segar ner datorn Jag läste innan i tråden att Norton inte var bra. Men det som fick mig att funbera va F-secure var 2003 och Norton var 2007. Jaja, Jag fick svar på den fråga jag ställde. Jag Tackar och bugar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 F-Secure Antivirus 2007 kan man ladda hem och använda lagligt i 6 månader. Funkar toppenbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Men inse, Active Virus Shield är bäst. Källa: virus.gr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Använde NOD32 förut, hade inga problem med det, sen blev det lite klur med registreringen, så nu använder jag Kaspersky, även det fungerar utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts