SilentViper Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hej jag undrar vad jag ska skaffa för virus skydd nu när mitt AVG Anti Virus har slutat att funkat. Har ni några virus program som ni rek. Det ska ej vara Free trail(stavning) Så att man kan bara använda det en viss tid och sen så måste man köpa det. Dom här virus skydden vill jag ej att ni rek mig. 1.Norman = Skit virus program 2.Norton = Segar ner datorn Vad rek ni mig? Det ska ej vara så mkt krävande ska vara typ lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hej jag undrar vad jag ska skaffa för virus skydd nu när mitt AVG Anti Virus har slutat att funkat. Har ni några virus program som ni rek. Det ska ej vara Free trail(stavning) Så att man kan bara använda det en viss tid och sen så måste man köpa det. Dom här virus skydden vill jag ej att ni rek mig. 1.Norman = Skit virus program 2.Norton = Segar ner datorn Vad rek ni mig? Det ska ej vara så mkt krävande ska vara typ lagom. NOD32 Bästa antiviruset jag någonsin har haft (alternativt Kaspersky) (www.nod32.se / www.kaspersky.se (Inte säker på att det är rätt länk på den sista ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Har NOD32 och är väldigt nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 NOD32 är det bästa. Snabbt att starta upp. Söker efter uppdateringar varje timme. (?) Suveränt helt enkelt. Maila mig om du vill ha en patch som ger dig programmet i 40.000 år. (30 dagars trial på www.nod32.se). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Följer med strömmen och säger också NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 NOD32 är min favorit men om du inte skulle gilla det finns AVG som också är bra. Det är även gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 NOD32, märks knappt att det går i bakgrunden, och om du stöter på ett virus så ingriper det direkt. Det bästa jag har provat iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 NOD32 är min favorit men om du inte skulle gilla det finns AVG som också är bra. Det är även gratis. Hans AVG hade väl slutat funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jag har Nod32 för de låga systemkraven men mot virus är Kaspersky de absolut bästa, aldrig haft bättre antivirus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hans AVG hade väl slutat funka? Nej mitt AVG har ej slutat att funkat har 2års licens. Men det går ej updatera det. Har varit så över tre månader nu snart. Tack för alal förslag tar nog NOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 nu när mitt AVG Anti Virus har slutat att funkat. Nej mitt AVG har ej slutat att funkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Sry. Men det som jag menade med att det ej funkar är att uppdatera det. Sry om du ej förstog det. Så jag är rätts så trött att det ej går så jag byter till NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Du kommer inte ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Nepp kommer ej ångra mig nu när jag har fixat NOD32. Nu kan Stellhel,Kaller,Azore,Nord,Topp3 Ni kan låsa tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Nepp kommer ej ångra mig nu när jag har fixat NOD32. Nu kan Stellhel,Kaller,Azore,Nord,Topp3 Ni kan låsa tråden nu. Varför behöver man låsa tråden? Bara för att problemet lösts behöver den inte låsas. Det kanske finns andra som vill tipsa om något annat eller fråga något annat i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Varför behöver man låsa tråden? Bara för att problemet lösts behöver den inte låsas. Det kanske finns andra som vill tipsa om något annat eller fråga något annat i denna tråd Ok. Men jag behöver ej fler tips nu. När jag har laggt in NOD32 Redigerad 3 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Har nod32 och det funkar perfekt. Helnöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Active Virus Shield, hur nöjd som fan. (Gratis-Kaspersky, samma som vanliga Kaspersky) Redigerad 6 maj, 2007 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Hans AVG hade väl slutat funka? Woops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Jag lånar tråden en stund. Är detta bra att ha i NOD32?: AMON - Enabled DMON - Disabled EMON - Disabled IMON - Enabled NOD32 - Enabled Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts