Merkky Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 det verkar så. Bussar kan nog vara ett bra sätt att ta sig fram på innan man lärt sig staden ordentligt. Jag menar, bussen lär väl inte köra vilse, så om man ska någonstans och är osäker på vart det är kan man bara hoppa på bussen. Låter smidigt imo. Speciellt nu när det är svårare att sno bilar, och om man ska ta den hederliga vägen genom spelet vill man ju inte gå överallt. Kanske i nåt uppdrag ska man åka till nån person, sen kliver man på bussen, och då visar sig busschafören vara en badguy som jobbar åt gänget som tex vill ha en död. Sen börjar Nico misstänka nåt då bussen kör åt fel håll... jag längtar efter det hära!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Speciellt nu när det är svårare att sno bilar, och om man ska ta den hederliga vägen genom spelet vill man ju inte gå överallt. Kanske i nåt uppdrag ska man åka till nån person, sen kliver man på bussen, och då visar sig busschafören vara en badguy som jobbar åt gänget som tex vill ha en död. Sen börjar Nico misstänka nåt då bussen kör åt fel håll... jag längtar efter det hära!!! Du är inte ensam om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts