samuelszon Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Det låter som en bra idé, man kan ringa en taxi som i sin tur kommer sen får man välja på kartan vars man vill åka. Sen kan man välja om man vill hoppa över filmen eller inte, typ som flygplansresorna i SA.. Sant, men det skall inte vara en "film". Det skall se ut precis som om du kör bilen på gatorna i Liberty City, fast du blir skjutsad. Sedan skall man kunna trycka på Triangel/annan random knapp (främst för X360) för att avbryta resan. Längst ned i vänstra hörnet skall det finnas en taxometer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Bara jag som föredrar att köra själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Bara jag som föredrar att köra själv? Nej. Jag kör också hellre själv än att sitta in nån förbannad taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Men det kan ju finnas med, för helhetens skull. Jag tror att spelet kommer att bli drygt som fan att ta sig igenom när det gäller trafiken och allt. Det är alltid kul att det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 AI:n måste vara jävligt bra isåfall. Lagom kul att fastna i en trafikstockning i en Taxi körd av en efterbliven NPC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Om man kan beställa taxi hoppas jag att man hoppar från punkt A till punkt B. Man får alltså aldrig se själva taxiresan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 AI:n måste vara jävligt bra isåfall. Lagom kul att fastna i en trafikstockning i en Taxi körd av en efterbliven NPC. Om det gör så att taxin är som en pansarvagn, dvs att bilarna exploderar då man kör in i dom, skulle det underlätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag menar att man ska kunna gå fritt inne i tågen/bussar som en vanlig person. Men man ska så klart också kunna slänga ut chaffisen och köra själv om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 hoppas att man kan åka tåg och gå runt inne i det sen kapa det och köra det själv..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 hoppas att man kan åka tåg och gå runt inne i det sen kapa det och köra det själv..... Nödvändigt att upprepa vad andra redan sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag kanske inte har läst hela tråden EINSTEIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag kanske inte har läst hela tråden EINSTEIN Sas ju i första posten, tagga ner för helv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Jag kanske inte har läst hela tråden EINSTEIN Då ska du ge fan i att skriva. Redigerad 6 maj, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag kanske inte har läst hela tråden EINSTEIN Lugna ner dig din lilla nisse, det är typ två sidor.. Om tråden handlar om taxi osv, varför börjar du babbla om att gå i tunnelbanor om du inte vet att vi pratat om det tidigar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 sug kuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Men va fan låt honom vara. Johnny varför skriver du att det redan har sagts? OCH? Din post tillför inte nåt till tråden helle. Sluta leka vakter hela tiden. teoman har inte gjort nåt fel, om han har det får moderator/admin ta hand om det. Skött dig själv istället. Håller med teoman, sug kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Men va fan låt honom vara. Johnny varför skriver du att det redan har sagts? OCH? Din post tillför inte nåt till tråden helle. Sluta leka vakter hela tiden. teoman har inte gjort nåt fel, om han har det får moderator/admin ta hand om det. Skött dig själv istället. Håller med teoman, sug kuk. Och det där ska komma från dig... Jag håller med dig, Johnny. Har man inte läst hela tråden, och inte vet vad som står i den, då ska man heller inget skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Och att försvara rövhål som inte har vett nog att läsa igenom en tråd inann de skriver tillför ju jävligt mycket. teoman: läs innan du skriver, dumfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 hade tråden varit på typ över 20 sidor så kunde man ju fatta teoman men orkar man inte läsa en sida så behöver man inte skriva heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Men vad spelar det för roll. Hade han citerat en annan och skrivet "håller med" så hade ni inte sagt nåt. Men nu gör ni det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts