Lofon Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag vill delta! You're in, mate! Får man typ göra *Artist* FT *Nickname* och aalltså sjunga tillsammans med artisten. Tänkte om jag inte hittar en karaokeversion. Vart ju flat fall när det inte fanns någon karaokeversion av Cara Mia sist Det står ändå "VickeX!" Tänker inte sätta upp några regler om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Sign me in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag hänger också på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag hänger också på.Oh snap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Sign me in. You're in! Jag hänger också på. U 2! Oh snap! w00t?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Okay, nu är den riktiga Eurovision Song Contest avslutad, så nu borde ni väl ha fått lite inspiration? Vill påminna er om att det inte är så lång tid kvar att anmäla sig nu, så jag råder er att anmäla er nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Får man göra låtar från Ejay till detta? asså göra som bakrunds musik eller bara göra en låt från Ejay?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Får man göra låtar från Ejay till detta? asså göra som bakrunds musik eller bara göra en låt från Ejay?. Som bakgrundsmusik är det okay! Ska jag skriva upp dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 SISTA DAG IMORGON! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 SISTA DAG IMORGON! :'( Tyvärr inte. Om inte Lofon fixar uppladdning själv. För jag är nämligen inte hemma i morgon. Ska på lägerskola. Lördag kommer jag hem och kan fixa en låt och ladda upp. Vore vänligt om alla kunde vänta tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 21 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Tyvärr inte. Om inte Lofon fixar uppladdning själv. För jag är nämligen inte hemma i morgon. Ska på lägerskola. Lördag kommer jag hem och kan fixa en låt och ladda upp. Vore vänligt om alla kunde vänta tills dess. Bra som fan att du sa det ,för jag kan inte fixa uppladdningen... Dessutom har jag inte fått in många bidrag alls, så tävlingen skjuts upp till Onsdagen 30e Maj istället! För i helgen är jag i studion med bandet, så då kan jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rythm Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 ingen skulle ha någon chans emot vaxxors fylle låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 (redigerad) ingen skulle ha någon chans emot vaxxors fylle låt Varför ska alltid forumiters kompisar komma hit och dra en massa irrelevanta internskämt? Redigerad 22 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Vill bara uppmärksamma er alla om att ni får ta och skicka era bidrag snart! Måste ha en dem snart! Inte långt kvar av tävlingen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Okay, nu är det bara två dagar kvar av tävlingen, och jag uppmanar alla att skicka in sina bidrag Så fort som möjligt! Har hittills bara bidragen från Eliizar, xstreem samt mitt eget bidrag! ÖVRIGA BIDRAG MÅSTE VARA INNE SENAST PÅ ONSDAG - ANNARS UTEBLIR OMRÖSTNING! Over and out.. Redigerad 29 maj, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Foo, Weener, Cyprez och Saffecool - era bidrag måste vara inne senast imorgon kväll! Alternativt så får ni hoppa av tävlingen! Kan i alla fall meddela alla om att Vickes bidrag är inlämnat, så det blir omröstning i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Oeh. Trippelpost, du är så sexig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Oeh. Trippelpost, du är så sexig! Jo, men tiden mellan posterna var inte direkt tio minuter... Tråden höll på att dö och då blev man tvungen att ruska liv i den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Foo, Weener, Cyprez och Saffecool - era bidrag måste vara inne senast imorgon kväll! Alternativt så får ni hoppa av tävlingen! Kan i alla fall meddela alla om att Vickes bidrag är inlämnat, så det blir omröstning i alla fall! Holy shit! Jag ska göra allt för att försöka lösa det. Puss Nu skiter jag i den här jävla fittskiten. Blir så jävla sur, har spelat in skitmycket och så hänger sig programmet och allt försvinner. Kul. Jävligt kul. HORA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Ska försöka slänga upp pollen om precis en halvtimme. Så ni som inte skickat in eran låt ännu har fortfarande en liten stund på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts