Lofon Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) GTASajten Song Contest! Nu var det ju ett tag sedan som den förra tävlingen ägde rum, så jag tycker att vi i väntan på vårat kära Grand Theft Auto IV kunde roa oss med lite tävling igen! Hör av er om intresset finns! Länkar till föregående tävlingars vinnare: Siana - The Robot King http://www.starbase.se/upload/files/35/GTA...obot%20King.mp3 Lofon - Muskeltroll http://www.starbase.se/upload/files/35/GTA...Muskeltroll.mp3 Regler för den här omgången: 1. Instrument och körsång är såklart tillåtet 2. Även bakgrundsmusik av låt man sjunger är tillåtet, men försök helst av allt att fixa fram en midi eller karaoke version på låten, så att man hör er sång mest - detta är dock ingtet tvång, så ni gör som ni vill! 3. Låten ska som minimigräns för att få vara med i tävlingen vara minst en minut lång 4. Uppladdning: Maila låtarna till mig i via er mail (pieceofmetal@hotmail.com) resten sköter jag och VickeX! 5. Max 20 deltagare - minst 4 för att det skall skapas en omröstning! 6. Bidragen skall senast vara inne den 30e Maj. 15e Juni koras vinnaren. 7. Egna låtar är självklart tillåtet - men även covers! 8. Flera bidrag per person är ej tillåtet. 9. Alla låtar läggs upp samtidigt så att man inte ska ha lyssnat olika mycket på låtarna när det är dags för röstning. Lycka till! Deltagare: Lofon (Färdig) xstreem (Färdig) VickeX (Färdig) eliizar (Färdig) Foo Weener Cyprez Saffecool *ledigt* *ledigt* *ledigt* *ledigt* *ledigt* *ledigt* *ledigt* *ledigt* *ledigt* *ledigt* *ledigt* *ledigt* Redigerad 29 maj, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jag är med, jag har även ett konto på Starbase och en mapp med "GTASajten Song Contest" och skulle kunna ladda upp alla bidrag där. Har skrivit en sång som aldrig blivit inspelad... Texten försvann med omformateringen men jag tror att jag kan ha skickat den till någon på min kontaktlista. Annars är det inte värre än att skriva en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Skriv upp mig som eventuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jag är med, jag har även ett konto på Starbase och en mapp med "GTASajten Song Contest" och skulle kunna ladda upp alla bidrag där. Har skrivit en sång som aldrig blivit inspelad... Texten försvann med omformateringen men jag tror att jag kan ha skickat den till någon på min kontaktlista. Annars är det inte värre än att skriva en ny. Okay Vicke, kan du sköta uppladdningen? Så ändrar jag första posten och skriver in din mailadress samt att alla ska skicka till dig så sköter du uppladdningen? Anyway, är du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Okay Vicke, kan du sköta uppladdningen? Så ändrar jag första posten och skriver in din mailadress samt att alla ska skicka till dig så sköter du uppladdningen? Anyway, är du med? Inga problem. Japp, jag är med och det hade du sätt också om du läst min förra post igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Vetefan om jag orkar igen. Just nu är det ett nej så skriv inte upp mig på listan, kanske ändrar mig senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Spelat in min låt nu Var kan jag ladda upp den? Edit: Kan tillägg att det är en del ur Polly av Nirvana. Den är 1 minut lång Redigerad 3 maj, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Spelat in min låt nu Var kan jag ladda upp den? Edit: Kan tillägg att det är en del ur Polly av Nirvana. Den är 1 minut lång Skicka den till mig. Ni kan även maila låten, det är nog bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Jag är med! EDIT: Är duetter tillåtet om man själv sjunger en minut? Redigerad 3 maj, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jag är med! EDIT: Är duetter tillåtet om man själv sjunger en minut? Det är det, så länge den du gjort duetten med står med som deltagare! Blir att jag skriver till exempel "Lofon/Tharex" på samma rad då (även om jag och Tharex inte ska göra nåt teamwork nu, men var bara ett exempel som ni säkert förstod.. ) Om din vän inte är med på GTAsajten så skriver jag dit förnamnet istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Ok men vad bra! men jag skickar låten nudå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ok men vad bra! men jag skickar låten nudå Har fått låten nu! Verkar bli en rolig och trevlig blandning av stilar i denna tävlingsomgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Var kan man lyssna på låtarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Var kan man lyssna på låtarna? GTASajten Song Contest! 9. Alla låtar läggs upp samtidigt så att man inte ska ha lyssnat olika mycket på låtarna när det är dags för röstning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Där ser man vad ögat kan missa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Foo skriver upp sig som deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Foo skriver upp sig som deltagare. You're in dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Okay, tre av tävlingens fem deltagare är färdiga med sina bidrag nu - men kom ihåg att det finns många platser kvar, så ni får gärna komma och anmäla er fler! Ju fler tävlande desto bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag vill delta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Jag vill delta! Im glad to hear. Edit: Får man typ göra *Artist* FT *Nickname* och aalltså sjunga tillsammans med artisten. Tänkte om jag inte hittar en karaokeversion. Vart ju flat fall när det inte fanns någon karaokeversion av Cara Mia sist Redigerad 6 maj, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts