VenoM Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Som topic titlen säger? Går det, och hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Här hittar du säkert något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Det skulle väll gå att mounta .img filen med Deamon Tools och sedan använda något program som konverterar DVD till AVI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Som Dumbom sa, mounta med Daemon Tools. Sen använder du AutoGK för att konvertera till XviD/DivX-kodad AVI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Som Dumbom sa, mounta med Daemon Tools. Sen använder du AutoGK för att konvertera till XviD/DivX-kodad AVI. Har fixat AutoGK and stuff men när jag ska välja IFO fil så säger den bara Error parsing IFO file. Men jag kan välja VOB filen, men då finns det inget ljud och välja på. Vad ska jag göra? Redigerad 2 maj, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Använd NERO för att omkoda DVD till AVI. Redigerad 2 maj, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts