R2D2 Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Anledningen till att alla sitter och skriver "VA? Är det helt säkert att det finns? " är antagligen för att ni ska säga "ja, det heter ....." Jo det är ganska uppenbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Säg vad skiten heter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Det finns många olika, och nej jag kan inte namnet på någon av de. Det har funnits väldigt länge nu faktiskt. Det kom ut ett i Japan på 80:talet någon gång, sen har det kommit en del andra också. Personligen är jag inte intresserad av att spela de, så jag har aldrig tagit reda på mer. Men jag skulle nog inte säga det även om jag visste, lagom kul om alla 12 åringar här börjar spela våldtäktssimulatorer, skulle inte vilja se screenshots tråden efter det. Redigerad 30 maj, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Det finns många olika, och nej jag kan inte namnet på någon av de. Det har funnits väldigt länge nu faktiskt. Det kom ut ett i Japan på 80:talet någon gång, sen har det kommit en del andra också. Personligen är jag inte intresserad av att spela de, så jag har aldrig tagit reda på mer. Men jag skulle nog inte säga det även om jag visste, lagom kul om alla 12 åringar här börjar spela våldtäktssimulatorer, skulle inte vilja se screenshots tråden efter det. Men snälla du, snittåldern på GtaSajten är 15-16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Det finns många olika, och nej jag kan inte namnet på någon av de. Det har funnits väldigt länge nu faktiskt. Det kom ut ett i Japan på 80:talet någon gång, sen har det kommit en del andra också. Personligen är jag inte intresserad av att spela de, så jag har aldrig tagit reda på mer. Men jag skulle nog inte säga det även om jag visste, lagom kul om alla 12 åringar här börjar spela våldtäktssimulatorer, skulle inte vilja se screenshots tråden efter det. Förstår inte hur du kan anse våldtäktsspel så mycket värre än GTA och Postal att du inte ens vågar lämna ut namn, luktar bs tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Men snälla du, snittåldern på GtaSajten är 15-16. Och det tycker du är en passande ålder till såna "spel"? Förstår inte hur du kan anse våldtäktsspel så mycket värre än GTA och Postal att du inte ens vågar lämna ut namn, luktar bs tycker jag. Och det ska komma från en admin? Kan du allvarligt säga att du inte skulle låsa den här tråden om jag började lista våldtäktsspel? Om inte är du inte en speciellt bra admin. Är det bara jag som anser att våldtäkt inte är underhållande? Redigerad 1 juni, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Och det ska komma från en admin? Kan du allvarligt säga att du inte skulle låsa den här tråden om jag började lista våldtäktsspel? Om inte är du inte en speciellt bra admin. Är det bara jag som anser att våldtäkt inte är underhållande? Oh noes jag är en dålig admin :'( Nej jag skulle inte låsa fören diskussionen gått för långt åt fel håll. Fast det har den nog redan gjort iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Förstår inte hur du kan anse våldtäktsspel så mycket värre än GTA och Postal att du inte ens vågar lämna ut namn, luktar bs tycker jag. Precis vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Ni är patetiska. Där. Hoppas ni är nöjda nu, en av många. Det har funnits våldtäktsspel i Japan sen 8-bits eran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Ni är patetiska. Jasså? För att man anser det vara värre att massmörda än att våldta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jasså? För att man anser det vara värre att massmörda än att våldta? För att ni bitchar och gnäller när ni kunde googlat och fått svar på mindre än en minut. Tänk med huvudet nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 För att ni bitchar och gnäller när ni kunde googlat och fått svar på mindre än en minut. Tänk med huvudet nästa gång. Det var ju din reaktion som gjorde att folk fortsatte tjata. Vad spelen heter är ointressant i jämförelse med ditt beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Det var ju din reaktion som gjorde att folk fortsatte tjata. Vad spelen heter är ointressant i jämförelse med ditt beteende. Säger han som säger "bullshit", för om du inte känern till något existerar det inte? Schyst inställning. Återigen förvånas jag över en så inkompetent skithög som du lyckats bli admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Säger han som säger "bullshit", för om du inte känern till något existerar det inte? Schyst inställning. Återigen förvånas jag över en så inkompetent skithög som du lyckats bli admin. Buuu-fucking-huuuu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Buuu-fucking-huuuu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 *ställer sig med johnny* Det finns rape spel har alltid funnits bara för att ni inte vet betydder inte att det inte finns.. För fan bara sök Rape flash games på google så hittar ni nog ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Buuu-fucking-huuuu :'( Thank you for proving my point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 *ställer sig med johnny* Det finns rape spel har alltid funnits bara för att ni inte vet betydder inte att det inte finns.. För fan bara sök Rape flash games på google så hittar ni nog ngt. Och det finns sätt att lära sig stava också... För fan sök bara på "Lär dig stava" på google så hittar du nog ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 *ställer sig med johnny* Det finns rape spel har alltid funnits bara för att ni inte vet betydder inte att det inte finns.. För fan bara sök Rape flash games på google så hittar ni nog ngt. Jag har lirat flashspel där man ska antasta en tjej så långt som möjligt utan att hon vaknar om det är det du syftar på. På vilket sätt ställer du dig på hans sida genom att bevisa någonting som redan är "bevisat"? JohnnyH87: Ingen orsak :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jag ställer mig med han eftersom alla är emot han. Och nej jag tänker inte lära mig stava. cause i dont give a fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts