P-C Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Det går. Det är lite kämpigt på vissa ställen, men jag klarade det. Man bara springer igenom eller? loel, men då finns det inga våldsamma spel eftersom man alltid bara kan kubba igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Så! Pratade precis med webbhallen.com och de sa att de självfallet skulle ta in Postal 3. Jag frågade om det var 100% säkert efter all kritik av Postal 2. Då skrattade han bara och sa att då blir det ju bara poppulärare och de tjänar mer. Så ja det är 100% att de tar in det, det tar även in Postal 1 och 2! Tyvärr är det ingen Svensk leverantör som vill ta in det till dem så det får ta in det direkt från England. Faktum var att han höll precis på med att lägga upp en sida där man kunde boka det och han skulle maila mig så fort han blev klar. Sagt och gjort, 20 minuter senare fick jag mailet. Så här skrev han i mailet: Hejsan; Vik ommer att ta in det spelet,. vi har inte laggt upp det tidigare då vi inte haft någon info mer än att de kommer. Jag har nu laggt upp det för bokning här: http://www.webhallen.com/prod.php?id=75221&view=1 Dock så är priset preleminärt och något release datum har vi inte. Best Regards / Med Vänliga Hälsningar Majkel Ancorini ******************************** Webhallen Sverige AB Ekensbergsvägen 128 172 69 Sundbyberg Tel: +46 8 563 01 332 Fax: +46 8 650 00 30 http://www.webhallen.com/ michael.ancorini@webhallen.com ******************************** Så, ni som är Postal fan, boka på! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Så, ni som är Postal fan, boka på! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif Done and done. Nu är det bara att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Så! Pratade precis med webbhallen.com och de sa att de självfallet skulle ta in Postal 3. Jag frågade om det var 100% säkert efter all kritik av Postal 2. Då skrattade han bara och sa att då blir det ju bara poppulärare och de tjänar mer. Så ja det är 100% att de tar in det, det tar även in Postal 1 och 2! Tyvärr är det ingen Svensk leverantör som vill ta in det till dem så det får ta in det direkt från England. Faktum var att han höll precis på med att lägga upp en sida där man kunde boka det och han skulle maila mig så fort han blev klar. Sagt och gjort, 20 minuter senare fick jag mailet. Så här skrev han i mailet: Så, ni som är Postal fan, boka på! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif Tack för det. Ska boka när jag kommer hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Bokar senare.. Finns det en trailer på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Någon mer än jag som noterade att han stavade som en kratta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Någon mer än jag som noterade att han stavade som en kratta? Jaa. ''preleminärt'' Redigerad 11 maj, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Någon mer än jag som noterade att han stavade som en kratta? Var stavade han fel? "vik ommer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Kan man inte boka till 360 någonstans då? det var bara PC där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Någon mer än jag som noterade att han stavade som en kratta? Nu när du säger det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Åh, längtar smått till spelet kommer! Hoppas det är lite mer detaljerat om amn tittar på det. http://youtube.com/watch?v=ycZQ61oS7kI&...&search=%A8 EDIT: Ser fult ut då dynamiten sprängs? O_O Redigerad 11 maj, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Var stavade han fel? Hejsan; Vik ommer att ta in det spelet,. vi har inte laggt upp det tidigare då vi inte haft någon info mer än att de kommer. Jag har nu laggt upp det för bokning här: Dock så är priset preleminärt och något release datum har vi inte. Just det, Postal.. Äh, det kan ta sig i brasan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Skit spel, det enda man gör är att slakta.. Finns inget nöje i det.. Jag tänker försöka vara open minded tills mer info släpps om spelet. Risken finns att det kommer bli ett skit spel som de andra Postal spelen. Men jag har lite hopp om att spelet kommer ha en riktig handling och motiv nu när det dessutom släpps på konsoll. Men troligtvis så kommer jag bli besviken och det hela bara bli skit. Men jag försöker vara optemistisk tills jag vet mer. Det kan bli det första Postal spelet som faktiskt blir bra och värt att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 våldtäkts simulatorer. HAHA, finns det sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 HAHA, finns det sånt? Jepp. Släpps såna helatiden. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 HAHA, finns det sånt? Sorgligt men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Sorgligt men sant. VA! Finns det sådant O.o Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) VA! Finns det sådant O.o Seriöst? Dom har ju redan svarat på frågan? Sluta leta posts. PosthunterN^. Redigerad 29 maj, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Dom har ju redan svarat på frågan? Sluta leta posts. PosthunterN^. Det är riktigt sjukt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Anledningen till att alla sitter och skriver "VA? Är det helt säkert att det finns? " är antagligen för att ni ska säga "ja, det heter ....." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts