JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Finns det basebollträ i postal? Ja det finns, i modden AWP. Du får med den i Postal Fudge pack ,eller så kan du ladda ner det gratis, men då måste du ha Apocalypse Weekend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Jag har postal 2 och har köpt Apocalypse Weekend. Vad exakt ät detta? Någon som har det? Kan man spela på internet med hjälp av detta? Han på webbhallen kunde inte svara på det sa han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 AWP är ett måste om du har Postal2 och Apocalypse Weekend. Modden kombinerar både originalet och expansionpacket, lägger till nya vapen, föremål, karaktärer, grafiska effekter, uppdrag mm. Plus att modden innehåller multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Jag har postal 2 och har köpt Apocalypse Weekend. Vad exakt ät detta? Någon som har det? Kan man spela på internet med hjälp av detta? Han på webbhallen kunde inte svara på det sa han... Finns jätte kul multiplayer till Postal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Vadå ''det enda man kan göra''? Du kan för fan tortera barn till och med. Du behöver inte använda våld I Postal. Det behöver du inte I The Sims heller. Vapnen som du får I The Sims är verktygen som gör tortyr och mord, till och med massmord, möjligt. Du läste inte vad jag skrev va? I Sims kan man både göra gott och ont och man blir till och med belönad om man gör gott. Vad för gott kan man göra i Postal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Du läste inte vad jag skrev va? I Sims kan man både göra gott och ont och man blir till och med belönad om man gör gott. Vad för gott kan man göra i Postal? Släpp det FFS, och dra inte ner tråden IGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Du läste inte vad jag skrev va? I Sims kan man både göra gott och ont och man blir till och med belönad om man gör gott. Vad för gott kan man göra i Postal? Du kan hjälpa polisen och göra ärenden åt din fru. Kan på rak arm inte säga allt, kan inte heller med än medge att man gör mer goda gärningar I The Sims än Postal. Det jag vill säga med The Sims är folks syn på det - ''Att tycka att The Sims är våldsamt är sjukt!'' Det stämmer inte. Det vet vem som helst. The Sims ser helt oskyldigt ut med alla möjligheter till att göra något gott då man även kan göra det till ett spel som förhåller sig till en tortyr simulator. Till råga på allt kan du ladda ner mods till det som gör det möjligt att skjuta dina simmar. Kan inte klandra företaget, EA games, men klandrar det för att inte värka bry sig eller göra något. Åldersgränsen på The Sims har länge varit konstig ända tills Jack Thompson ändrade detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Släpp det FFS, och dra inte ner tråden IGEN! Inget bra svar eh? Du kan hjälpa polisen och göra ärenden åt din fru. Kan på rak arm inte säga allt, kan inte heller med än medge att man gör mer goda gärningar I The Sims än Postal. Det jag vill säga med The Sims är folks syn på det - ''Att tycka att The Sims är våldsamt är sjukt!'' Det stämmer inte. Det vet vem som helst. The Sims ser helt oskyldigt ut med alla möjligheter till att göra något gott då man även kan göra det till ett spel som förhåller sig till en tortyr simulator. Till råga på allt kan du ladda ner mods till det som gör det möjligt att skjuta dina simmar. Kan inte klandra företaget, EA games, men klandrar det för att inte värka bry sig eller göra något. Åldersgränsen på The Sims har länge varit konstig ända tills Jack Thompson ändrade detta. Det är just det jag menar. I The Sims blir man belönad om man sköter om sin sim och om man torterar den så händer dåliga saker. Vad för dåligt händer i Postal om man skjuter någon med en pistol ljuddämpad med en katt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Inget bra svar eh? Det är just det jag menar. I The Sims blir man belönad om man sköter om sin sim och om man torterar den så händer dåliga saker. Vad för dåligt händer i Postal om man skjuter någon med en pistol ljuddämpad med en katt? Du får antagligen minus I din slutstats om du bara skjuter en person.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Inget bra svar eh? Det är just det jag menar. I The Sims blir man belönad om man sköter om sin sim och om man torterar den så händer dåliga saker. Vad för dåligt händer i Postal om man skjuter någon med en pistol ljuddämpad med en katt? Polisen kommer och griper/skjuter en beroende på vilka brott man begått, andra människor skjuter på en, Militär/S.W.A.T. likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Men Ingen av spelen är moraliskt korrekta Postal = Massaker Sims = Leka diktator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Polisen kommer och griper/skjuter en beroende på vilka brott man begått, andra människor skjuter på en, Militär/S.W.A.T. likaså. Och då skjuter man dom. I The Sims så tar socialen barnet ifrån en om man torterar sitt barn, till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Och då skjuter man dom. I The Sims så tar socialen barnet ifrån en om man torterar sitt barn, till exempel. Inte om man bränner social-personalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Och då skjuter man dom. I The Sims så tar socialen barnet ifrån en om man torterar sitt barn, till exempel. Ganska otroligt att du fortfarande kan missa poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Inte om man bränner social-personalen Låter friskt. Jag hade inte ens kommit på tanken att man kunde göra alla dessa onda saker på The Sims innan Cyprez kom med sina idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Det finns så mycket man kan göra i The Sims. Kommer ihåg för ett antal år sen en arg mamma klagade på att man kunde ha homosexuella simmar, för hon tyckte inte det var passande att barnen kunde utsättas för sådana "hemskheter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Det finns så mycket man kan göra i The Sims. Kommer ihåg för ett antal år sen en arg mamma klagade på att man kunde ha homosexuella simmar, för hon tyckte inte det var passande att barnen kunde utsättas för sådana "hemskheter". Kommer ihåg för många år sedan då någon klagade på för vamt kaffe på McDonalds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Ganska otroligt att du fortfarande kan missa poängen. Då tycker jag att du förklarar för lilla mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Finns jätte kul multiplayer till Postal 2. Vart kan man få tag i det då? Webbhallen verkar inte ha det... :P/ Sen det här med Postal2 är ett ont eller gott spel, du kan klara hela spelet utan att döda en ända oskyldig varelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Man kan betala för att ladda ner det från GoPostal.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts