SimonJ Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag har varit helt emot Postal-serien men det ser ut som Postal III kommer vara ett givet köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Fy vad full av skit han var som snackade. "Jag är imot våld. Det är onödigt och meningen med Postalö spelen är att vara mot våld.". Tror han verkligen på det själv? Speciellt när han komenterar som "Kolla hur han sköt ner den där feta bitchen.". Stå för vad du gör istället. Iallafall, jag blev både possitiv och besviken. Jag blev possitiv över att det faktiskt finns en massa att göra utan att behöva döda en massa folk som faktiskt var intresant t ex vara polis osv. Mer än det där dåliga "Handla mjölk", "Tvätta bilen" osv som i de tidigare spelen. Jag gillar också det att man kanske kommer kunna följa efter folk och se hur de lever. Vad jag inte därimot gillar är att det åter igen inte finns orsak till dödandet och att de skippade sin orginalidé att man kunde välja mellan olika karaktärer som hade sina orsaker att döda (T ex en seriemördare, en politiker som gör av med sina motståndare, en Miljökämpe som dödar de som förstör naturen osv) utan åter igen är det bara meningslöst med allt våldet trots att de verkligen gör sitt besta för att man ska vara frestad t ex med en massa häftiga vapen och effekter osv. En annan besvikelse var AIn. Jag menar folk bara går förbi när man mejar ned personer bredvid dem. Nu var detta en väldigt tidig version av spelet de visade så jag hoppas på förbättringar men så det ser ut nu så kommer jag skaffa spelet billigt begagnat någon gång men aldrig betala fullt pris för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH Vad fan i stugan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Fy vad full av skit han var som snackade. "Jag är imot våld. Det är onödigt och meningen med Postalö spelen är att vara mot våld.". Tror han verkligen på det själv? Speciellt när han komenterar som "Kolla hur han sköt ner den där feta bitchen.". Stå för vad du gör istället. Iallafall, jag blev både possitiv och besviken. Jag blev possitiv över att det faktiskt finns en massa att göra utan att behöva döda en massa folk som faktiskt var intresant t ex vara polis osv. Mer än det där dåliga "Handla mjölk", "Tvätta bilen" osv som i de tidigare spelen. Jag gillar också det att man kanske kommer kunna följa efter folk och se hur de lever. Vad jag inte därimot gillar är att det åter igen inte finns orsak till dödandet och att de skippade sin orginalidé att man kunde välja mellan olika karaktärer som hade sina orsaker att döda (T ex en seriemördare, en politiker som gör av med sina motståndare, en Miljökämpe som dödar de som förstör naturen osv) utan åter igen är det bara meningslöst med allt våldet trots att de verkligen gör sitt besta för att man ska vara frestad t ex med en massa häftiga vapen och effekter osv. En annan besvikelse var AIn. Jag menar folk bara går förbi när man mejar ned personer bredvid dem. Nu var detta en väldigt tidig version av spelet de visade så jag hoppas på förbättringar men så det ser ut nu så kommer jag skaffa spelet billigt begagnat någon gång men aldrig betala fullt pris för det. Som sagt är detta ett ALPHA, så det finns inte mycket i spelet just nu och det kommer bli säkert uppdrag där man går runt och dödar för en orsak! Sedan detta med AIn, vad menar du?! När han sprang runt med vapnen så sprang alla runt i panik! Titta en gång till ska du se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Som sagt är detta ett ALPHA, så det finns inte mycket i spelet just nu och det kommer bli säkert uppdrag där man går runt och dödar för en orsak! Sedan detta med AIn, vad menar du?! När han sprang runt med vapnen så sprang alla runt i panik! Titta en gång till ska du se! Nej, du bör kolla en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Nej, du bör kolla en gång till. Vid 1:45 springer dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Vad fan i stugan? Killen i videon låter så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag har inte spelat något postalspel, bara sätt lite av tvåan. Men var inte det i first person? Tycker iaf att det här ser sjukt mycket tråkigare ut. Blä. Jävla dåligt med den där löjliga "badger-saw" också. Det känns som om den skulle kunna vara som att fuska i GTA och få unlimited ammo på rocket launchern. Skittrist. Hela spelet verkar bara löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Är det nån som vet när Postal III släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Är det nån som vet när Postal III släpps? Imorron hhaa skkjj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Imorron hhaa skkjj Hehe... På hemsidan står det bara att spelet släpps under 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Hehe... På hemsidan står det bara att spelet släpps under 2008. De är ditt svar på allt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 De är ditt svar på allt -.- Nej, det tror jag inte. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Nej, det tror jag inte. Idiot. Jo va tror du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 De är ditt svar på allt -.- Jasså? Och vad är ditt svar på allt? hehhhhheheehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 hur länge tar det o stänga av steam ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 hur länge tar det o stänga av steam ?? Försöker du få en gratis semester, eller vad vill du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 varför heter det kex? finns k:et utanför o ex:et innan för?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Ursäkta bumpandet men är det någon som vet något mer om spelet? Webhallen skickar hela tiden mail om jag vill fortsätt att stå på deras väntelista, vilket jag vill. Men NÄR kommer spelet, har stått mer än ett år nu tror jag. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Blir nog Steam köp för mig Men nu när du nämner det så har jag inte heller hört något om det heller..l. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts