Cyper Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 WAZZA!!!! Mer Screenshots är ute!!! Wohoo!! Det ser blodigt ut iallafall, kul va http://www.gameland.ru/post/38832/default.asp (Själva RWS har lagt dit dom här SS så det är inte fajk) MITELLE! Vill ha spelet! Ska kötta runt som fan. Ännu roligare om det kommer MULTIPLAYER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 MITELLE! Vill ha spelet! Ska kötta runt som fan. Ännu roligare om det kommer MULTIPLAYER. Japp... Dock vill jag då att i multiplayer att man kan åka runt bland NPC:s och man kan åka 2 i en bil... Coolt att bara glida runt och slakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Japp... Dock vill jag då att i multiplayer att man kan åka runt bland NPC:s och man kan åka 2 i en bil... Coolt att bara glida runt och slakta Det lät ju bara niiiiiice (: Hoppas också på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Har aldrig spelat Postal-spelen. Är det något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Har aldrig spelat Postal-spelen. Är det något att ha? Nein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Nein. Dumma du Det är skit kul ju i alla vägar!!! Kicken : Prova det... Gillar du det så gillar du det, hatar du det så hatar du det! Varning! är du känslig för extrema saker så är nog inte detta något för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Kicken: Varning 2! Är du något frisk i huvudet är det inte något för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Har aldrig spelat Postal-spelen. Är det något att ha? Jaaa det är det Håller med Joe Dirt (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Har aldrig spelat Postal-spelen. Är det något att ha? Jo. Det är verkligen värt att ha. Ungefär som The Sims fast med blod..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Jo. Det är verkligen värt att ha. Ungefär som The Sims fast med blod..... Jo det är ganska likt (NOT)... Man styr en gubbe... Han gör sina ärenden/jobb som i sims... Han shoppar som man gör i sims... Dock kan det bli lite rött när någon/någonting står i vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 (redigerad) Sorry för bump, men guess what? Nya pics Dom verkar ha putsat mycket på grafiken, ser faktiskt riktigt nice ut. Redigerad 21 februari, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Dom tog väll bort first person för att spelet skulle komma till xbox360.. hade läst det någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Har inte läst igenom hela tråden, så om denna fråga har uppkommit innan får ni gärna klaga. Måste man skaffa steam-account för att spela det? Jag har iaf hört att det har steam-engine eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Har inte läst igenom hela tråden, så om denna fråga har uppkommit innan får ni gärna klaga. Måste man skaffa steam-account för att spela det? Jag har iaf hört att det har steam-engine eller liknande. Nej det måste man inte. Jag har beställt det genom...nån internetbutik. Minns inte vilken, det var så länge sedan. Hoppas de hör av sig, för jag har som sagt glömt vilken det var. Edit: Finns det nåt preliminärt datum då det skall släppas? Har väntat lide länge nu tycker jag. =/ Redigerad 22 februari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Har inte läst igenom hela tråden, så om denna fråga har uppkommit innan får ni gärna klaga. Måste man skaffa steam-account för att spela det? Jag har iaf hört att det har steam-engine eller liknande. Tror du syftar på att spelet andvänder sig av source-motorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Ser nice ut. Fick dock nyss en äcklig känsla av att Postal är lite över gränsen när jag såg grafiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Tror du syftar på att spelet andvänder sig av source-motorn. Kanske jag menade... Jo... Jag tror jag menade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Hittade en liten intervju om postal 3 på youtube! Verkar så himla grymt! En sak till, Är ni känsliga för sexuella saker så titta ej! (Förekommer en del blod också!) [youtube-old]BA8nsvpA7FQ[/youtube-old] Redigerad 1 april, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Hittade en liten intervju om postal 3 på youtube! Verkar så himla grymt! En sak till, Är ni känsliga för sexuella saker så titta ej! (Förekommer en del blod också!) [youtube-old]BA8nsvpA7FQ[/youtube-old] Va fasen, snubben som sitter och skrattar i bakgrunden. Är det Butthead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Va fasen, snubben som sitter och skrattar i bakgrunden. Är det Butthead? HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts