ZcruweN Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Det fanns ett fusk... Kommer inte ihåg vart jag fick tag i det men det gick... Mod rättare sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Mod rättare sagt? Jag tror faktist han menade fusk. Men det finns väl någon mod för det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Mod rättare sagt? Eftersom spelet använder Unreal Engine 1.5(2.0?) så är det bara att öppna konsollen och skriva in ett kommando. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Eftersom spelet använder Unreal Engine 1.5(2.0?) så är det bara att öppna konsollen och skriva in ett kommando. KOMMANDO, DÄR HAR VI DET ... Det var inget fusk utan ett kommando... Nu fattar jag själv Kommer forftarande inte ihåg vad man skulle skriva men sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 För er som inte sett den, vet inte om den har blivit postad i den här tråden, men här är en ingame video. Klick mee.. '.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Ärz zpelet ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Nepp... Släpps någon gång 2008... Tror det är i februari. läste det nåognstans men jag kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Visst släpps Postal till PS3? Edit: Would you give Jack Thompson a role in ‘Postal III’? If so what will we be able to do with him? Mr. T, yeah we might have a role for an asshole you never know. I’m not sure you would have to do anything to him, I think he fucks himself pretty good. Redigerad 9 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Visst släpps Postal till PS3? Edit: Would you give Jack Thompson a role in ‘Postal III’? If so what will we be able to do with him? Mr. T, yeah we might have a role for an asshole you never know. I’m not sure you would have to do anything to him, I think he fucks himself pretty good. Haha!! Vart fick du tag på det där?? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Visst släpps Postal till PS3? Edit: Would you give Jack Thompson a role in ‘Postal III’? If so what will we be able to do with him? Mr. T, yeah we might have a role for an asshole you never know. I’m not sure you would have to do anything to him, I think he fucks himself pretty good. Haha, så rätt Och ja, det släpps till PS3 Edit: Enligt Gameractor släpps spelet till PC och 360 Redigerad 9 december, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Skulle inte detta spel vara endast för 360 eller misstar jag mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Skulle inte detta spel vara endast för 360 eller misstar jag mig? Du misstar dig! Det ska släppas till 360, PS3, PC... Om det nu blir acceptabelt av ESRB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Haha, så rätt Och ja, det släpps till PS3 Edit: Enligt Gameractor släpps spelet till PC och 360 Fuck, jag som tänkte köpa PS3! Får väl köpa det till PC då, men det kanske är bäst endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Fuck, jag som tänkte köpa PS3! Får väl köpa det till PC då, men det kanske är bäst endå. Som sagt... Har kollat upp lite om det här, Det står på en del ställen att det släpps till PC och 360, På en del ställen PS3 och PC så jag tror att vi får vänta ett tag till innan man kan vara säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 På FZ står det att Postal III släpps Q4 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 WAZZA!!!! Mer Screenshots är ute!!! Wohoo!! Det ser blodigt ut iallafall, kul va http://www.gameland.ru/post/38832/default.asp (Själva RWS har lagt dit dom här SS så det är inte fajk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 En sak. Hur mosar man sina simar och hur skjuter, el stötar, dränker man dom.?"!?"#¤ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 En sak. Hur mosar man sina simar och hur skjuter, el stötar, dränker man dom.?"!?"#¤ Snackar du om Postal eller The Sims? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Snackar du om Postal eller The Sims? Han har nog kollat på de tidigare sidorna i tråden där folk jämför The Sims och Postal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 En sak. Hur mosar man sina simar och hur skjuter, el stötar, dränker man dom.?"!?"#¤ För att dränka dom - Först så bygger du en Pool - Sedan bygger du en stege - Säg åt din sim att bada - Sedan när den är i vattnet så tar du bort vattnet - Voila! en dränkt sim (TIPS : Ha lågt av allt i det där fönstret där man ser hur simmen mår... Hade allt på max, tog ca 15 min innan simmen dog ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts