kicken Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 omg, lol, godis,spam, wtf? ____________________________________________________________________________________________________ _________ Det får du nog fråga dig själv så mkt som du spammat på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Det får du nog fråga dig själv så mkt som du spammat på sistone. Mm det får du göra karatemorfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Kommer spelet vara i thirdperson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Vet inte om bilderna redan har postats, men för mig var de nya iallafall Vapnet ni ser kallas "Harnessed badger saw" Edit: Hittade en INGAME VIDEO också. Redigerad 30 oktober, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Vet inte om bilderna redan har postats, men för mig var de nya iallafall Vapnet ni ser kallas "Harnessed badger saw" Edit: Hittade en INGAME VIDEO också. TRÅKIGT aattt spelet är i thirdperson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Edit: Hittade en INGAME VIDEO också. Satan vilken dålig fysik det var i spelet och satan vad dåligt våld det var Fan dom har börjat mjukna upp med postal spelen verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Satan vilken dålig fysik det var i spelet Samma fysik som i HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Samma fysik som i HL2. Är det inte bara grafikmotorn som är den samma som i HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 TRÅKIGT aattt spelet är i thirdperson Tråkigt att din signatur är för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Är det inte bara grafikmotorn som är den samma som i HL2? Ragdoll-fysiken ser ut att vara den samma som i HL2. Liken faller likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Är det inte bara grafikmotorn som är den samma som i HL2? Spelet använder Source-motorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Spelet använder Source-motorn. Nu är jag säkert ute och cyklar men.. Source är en grafikmotor, inte en fysikmotor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Nu är jag säkert ute och cyklar men.. Source är en grafikmotor, inte en fysikmotor? Spelmotor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Spelmotor. Okej, förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Av att döma på videon så verkar spelet lite pissigt, kanske är beta så hoppas de fixar det. Man kan springa runt och skjuta folk utan att andra bryr sig, när han står och skjuter på bilen går bara folk förbi helt normalt med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Av att döma på videon så verkar spelet lite pissigt, kanske är beta så hoppas de fixar det. Man kan springa runt och skjuta folk utan att andra bryr sig, när han står och skjuter på bilen går bara folk förbi helt normalt med mera. Som sagt... Det är bara en "Video" och det är första videon som släppts så RWS kommer säkert att ändra massor med saker innan spelet släpps... Själv tycker man att det är kul att dom kör på Source motorn Lite tråkigt att dom inte visade lite till men dom är väl inte klara än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Spelmotor. Vad går den på då? höhöhö ---- Som jag sa tidigare, för dåligt våld, OCH jag håller mig fortfarande kvar vid för dålig fysik. Hoppas att detta bara är en Beta och att dom kommer åtgärda det OCH att man även ska kunna välja att spela i First-person Segt med postal spel i Third-person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Vad går den på då? höhöhö ---- Som jag sa tidigare, för dåligt våld, OCH jag håller mig fortfarande kvar vid för dålig fysik. Hoppas att detta bara är en Beta och att dom kommer åtgärda det OCH att man även ska kunna välja att spela i First-person Segt med postal spel i Third-person Postal 2 gick att spela i First-person och i Third-person!! Jag tror att det går att spela First-person men att dom bara skulle visa hur spelet såg ut (Inklusive The Postale Dude ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 och i Third-person!! VAFAN? Gick det? det hade jag ingen aning om O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 VAFAN? Gick det? det hade jag ingen aning om O.o Det fanns ett fusk... Kommer inte ihåg vart jag fick tag i det men det gick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts