JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jag ställer mig med han eftersom alla är emot han. Och nej jag tänker inte lära mig stava. cause i dont give a fuck. Fight the power. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 REBELLER PÅ FORUMET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Adminer och mods drar tydligen alltid det ''rätta'' skämtet jämt. Ska pröva samma skämt om något år. För övrigt är det spel där man våldtar lika sjukt som att knulla en hora och döda henne med en motorsåg, syftar på GTA. Skulle själv inte se något nöje med att spela en våldtäktssimulator men vill inte säga att det borde förbjudas. Det finns dussintals värre spel som inte alls går att gemföra. Grejen är att människor är så matade med alla våldsamheter att de inte ser det på samma sätt. Titta bara hur censuren har förändrats. Men men, somliga får tycka det är okej att stycka sönder en människa med machete för att sedan grilla delarna. Däremot helt mot moralen i spelens värld att våldta någon, där går faktiskt gränsen.. Utanför gränsen! Redigerad 1 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Adminer och mods drar tydligen alltid det ''rätta'' skämtet jämt. Ska pröva samma skämt om något år. Det var väl inte bara texten i sig som gjorde det roligt, hela situationen gjorde att det passade perfekt. Så knip igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Markuz__ Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 kommer nog bli grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 kommer Postal 3 till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 kommer Postal 3 till PC? 1an och 2an finns väl endast till PC, så why not? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Det var ett tag sen man lirade Postal, riktigt sjuka knarkspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 kommer Postal 3 till PC? Det kommer till PC och XBox360. Förmodligen kommer det en Linux port också, och Mac med förmodar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Det kommer till PC och XBox360. Förmodligen kommer det en Linux port också, och Mac med förmodar jag. såfall när kommer det da till PC?. Nästa år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Nästa år, första kvartalet, engilt GameSpot.com Google is your friend. All Smart people use google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hindersh Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) It's only as violent as you are. håller med det står till och med i början av spelet postal är ett av dom härligaste spelen som finns älskar motorsågen Redigerad 23 augusti, 2007 av hindersh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) När är det ute.. måste ha måste ha måste ha.. får roa mig till dess med att gå ut o kniva någon. nä orkar inte gå upp från stolen. kanske nästa år. PS: när kom postal 2 ut?? undrar om det var 1 eller 2 jag körde för något år sen.. Redigerad 24 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Jag kan inte köra Postal 2 Demot på min dator. VAD SKA JAG GÖRA??!?! DET FLIPPAR UR. MENYN RÖR SIG JÄTTE SNABBT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 När är det ute.. måste ha måste ha måste ha.. får roa mig till dess med att gå ut o kniva någon. nä orkar inte gå upp från stolen. kanske nästa år. PS: när kom postal 2 ut?? undrar om det var 1 eller 2 jag körde för något år sen.. Postal 1 ses uppifrån medans 2an är i 3D och Första person. Nu borde du nog veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Kommer ihåg för många år sedan då någon klagade på för vamt kaffe på McDonalds. Mm, och det är fortfarande för varmt anyway, detta ska jag kö....pa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Mm, och det är fortfarande för varmt Fast nu har de en varning för att det är varmt. Personen i fråga brände sig på läåppen och hade någon presentation för ett arbete eller liknande som gick åt skogen pga det så han fick skadestånd på flera miljoner dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) En dålig grej med postal 2 är att det finns någon självmords tagent, typ k eller något, har råkat tryckt på den tryckt på den ca 3 ggr mitt i ett uppdrag. Posta nog i fel tråd.. Redigerad 28 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 En dålig grej med postal 2 är att det finns någon självmords tagent, typ k eller något, har råkat tryckt på den tryckt på den ca 3 ggr mitt i ett uppdrag. Posta nog i fel tråd.. omg, lol, n00b, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) omg, lol, n00b, wtf? omg, lol, godis,spam, wtf? ____________________________________________________________________________________________________ _________ Redigerad 28 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts