Jump to content

Cykeltävlingarna

Recommended Posts

Hihi, jag har alltså inte monopol på saves-hjälp, jag brukar annars göra de flesta VC-uppdrag folk har problem med. Även till VCS/LCS får jag hjälpa till, senast igår (VickeX, din sopa! ^_^ ) :o

Ifall inte flera redan ställt upp så hade jag fixat det. Kanske, jag gillade inte heller cykeltävlingarna :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Får man mer procent av att göra cykeltävlingarna? Har helt glömt bort dem. Vad får man för pris (om man nu får något).

Ja man får både med procent och mer pengar. Det är obligatoriskt att klara tävlingarna ifall man vill klara 100%. Det är det jag håller på med nu men dessa tävlingarna är så jävliga rent ut sagt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja man får både med procent och mer pengar. Det är obligatoriskt att klara tävlingarna ifall man vill klara 100%. Det är det jag håller på med nu men dessa tävlingarna är så jävliga rent ut sagt :wub:

Har cirka 92%. Kommer endå inte att orka spraya alla tags och ta alla hästskor. Jag tänker inte Fuska för att ta tags, och jag är aldrig I Los Santos eftersom det är den fulaste staden enligt mig. Hade en karta över alla tags en gång, orkade inte ens då. Det som är störande med cykeltävlingarna och cyklarna för övrigt är att de ibland får ''ryck'' och slirar till om de tar i något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor