GTA_Erik Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Hej! Jag har ett problem, ibland när jag ska spela upp en videofil syns ingenting. Det enda som syns är en "ljusare" kvadrat där bilden skulle varit. Ljudet funkar utmärkt, någon som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Hej! Jag har ett problem, ibland när jag ska spela upp en videofil syns ingenting. Det enda som syns är en "ljusare" kvadrat där bilden skulle varit. Ljudet funkar utmärkt, någon som kan hjälpa? Alla codec? Det där låter otroligt lik "Saknande av rätt Codec"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Mjo, fixa alla codec så ska det nog fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 testa köra filen med VLC/Realplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts