Jojje Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Finns det något alternativ så man kan stänga av videos i spelen? Jag kör Final Fantasy IX och det finns en video som slutar fungera i mitten och jag kommer inte förbi den. :'( Hjälp någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Ganska säker på att det här räknas som warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 En emulator är inte olagligt. Det är därimot att ladda ner spel till emulatorn som är skyddade av lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 En emulator är inte olagligt. Det är därimot att ladda ner spel till emulatorn som är skyddade av lag. Men har man köpt/lånat spelet har man rätten att använda det. Så länge spelet finns i huset Warez, not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Finns det något alternativ så man kan stänga av videos i spelen? Jag kör Final Fantasy IX och det finns en video som slutar fungera i mitten och jag kommer inte förbi den. :'( Hjälp någon? Testa ändra inställningarna i emulatorn. Du kan inte hoppa över någonting iaf... Om det inte går med knapparna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts