eliizar Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Detta är historian om två reportrar som tar alla risker och trotsar alla faror för att åka till Bagdad och träffa stadens enda Heavy Metal band. Riktigt fin "dokumentär", Tycker också att den ger en mer "korrekt" bild av livet där än något annat. Vad tycker ni? Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Del 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Verkar intressant, kollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Bandets Myspace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendID=4940341 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Spännande, får jag spana in efter skolan imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Någon som har kollat än? Själv har jag inte haft tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Mycket snack ingen verkstad verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Har sett hela precis, det var nåt av det bästa jag har sett. Blev riktigt tagen av det. Det tog slut snabbt, skulle gärna sett mer mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Har nu sett alla och jag måste säga att det var mycket intressant och väldigt bra gjort. Visar hur oerhört hemskt livet trots allt är i Irak, man kan inte vara ute på gatan mer än 5 minuter på vissa ställen eller så blir du konfronterad. Mycket drastiskt. -- Måste lägga till en kommentar som gjordes på del 3 som var väldigt rolig men det kanske till och med låg lite sanning i det. I think "god" left Iraq quite a while ago.... I don't even think the "devil" hangs out there.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Detta.. är verkligen RIKTIG journalistik. :'( Aningen kort serie bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts