antepanteboy Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Skriv med en motivation varför du tycker att just den filman ska vinna, ommröstningen pågår en vecka frammåt och den som då har fått flest röster vinner, det var nog allt Mr. Magic och Xareo Godfather och Theonly one Ostits den ensamma finnen Rösta på Redigerad 2 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Mr.Magic och Xareon's lätt. Bäst stunts, redigering och allt... Wiie. Thats my motivation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Finnen. lätt. Bäst stunts, redigering och allt... Wiie. Thats my motivation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Finnen. lätt. Bäst stunts, redigering och allt... Wiie. Thats my motivation. Skulle ju vara "Finnen's" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Mr. Magic och Xareon Det var faktist jag Xaeron som stunta med Herr.Magi och inte Xareon. Bara så du vet Redigerad 2 maj, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Mr. Magic och Xareon Fina stunts och kreativ redigering. Avslutet på filmen var dessutom väldigt mäktigt, bra jobbat. Gillar den här filmen då den håller rätt så bra klass stuntmässigt, men framför allt för att den är väldigt unik. Godfather och Theonly one Återigen fina stunts, fanns några jag verkligen gillade. Låtvalet och redigeringen var dock kanske inte den bästa, filmen kändes dessutom alldeles för seg. Skulle gärna ha sett snabbare klipp och en låt med högre tempo. Ostits den ensamma finnen Gillar inte att upprepa mig, men här fanns också en del fina stunts. Det som imponerade mest dock var att den här passade bäst till musiken och var på så sätt bäst redigerad (det är så jag ser på redigering). Ett minus dock för att antalet stunts inte var så stort, vilket resulterade i ganska tråkiga utfyllnadsscener, med upprepningar/repriser. Min röst går därför till... Östis! Alla bidrag hade ungefär samma klass på stuntsen, men Östis är enligt mig den som lyckades med att göra den mest välgjorda filmen. Här passar verkligen allting bra ihop, något som saknas lite i de övriga två. Det var dock väldigt jämnt och jag vill ge beröm till samtliga. Hade verkligen inte väntat mig en så här bra tävling, bra jobbat! Redigerad 2 maj, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) En massa text Jag håller med tac på det här. röstar också på Östis... Förresten, börjar det inte bli dags att få av tomteluvan på din sign och ava tac? Edit: Nu så tac, snyggt... Redigerad 3 maj, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Tackar för rösterna, röstar själv såhär: Mr.Magic och Xaeron: Ni hade bra klass på stuntsen, bättre än medel iaf för mig. Redigeringen var vågad, och tillsammans med musiken blev filmen faktist helt fin att se på, vilket betyder mycket. The_onlyone och Godfather: Ni hade också helt okej, men låtvalet drog ner mycket. Dels blev filmen segare, och med lite fps problem så var det faktist så att man fick svårt att följa med. Stuntmässigt var ni båda faktist helt okej, också över medel. Östis den ensamma finnen: Du, kom på något bättre att göra än att sitta där och leka bra. Du suger och är jävligt dålig, skaffa ett jävla liv din lilla fjant, orakade babianborste! Min röst går till: Mr.Magic och Xaeron, deras film höll högre standard helt enkelt. Fint jobbat dock, alla utom dendär jävla finnen. Herregud... (Förresten, ironi: The_onlyone kallar mig en ensam finne ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 (Förresten, ironi: The_onlyone kallar mig en ensam finne ) Ähh, du collabade ju inte med någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Tycker att alla hade väldigt hög klass på sina stunt. Redigeringen är Östis så bra på så jag kan inte annat än rösta på honom. ...och det är inte bara för att jag är rädd för honom :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Ja, det verkar som att Finnen blev våran vinnare, Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Detta är den största dagen i mitt liv Seriöst så var det en rolig liten tävling, fint att vi fick ihop den Tack till Antepante som ordnade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Bra jobbat och grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jädrans, jag glömde rösta. Jaja, min röst hade i vilket fall gått till Imperial Force. Grattis Östis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Glömde rösta, skulle nog ha röstat på Finnen. Grattis =) SKa snart slänga upp mina filmer också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts