okka Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Så här är min. Några saknas, men i överlag. rateyourmusic Det är förresten en bra sida för att ha koll på sina skivor. Redigerad 1 maj, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Error ! You can only print your own collection När jag försöker klicka på länken som du postat. Men jag ska ge denna sidan en chans och sedan får ni se vad för smaskig musik jag inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Står på din Okka: You cannot print this, typ. Sedan var detta inte så roligt, pallar ej tagga varje album man har. Förjobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Klicka på länken Okka har längst ner "skivsamling" som ser man hans profil. Håller på kollar in sidan nu kommer en länk senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Okkas samling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Sedan var detta inte så roligt, pallar ej tagga varje album man har. Förjobbigt.Det visar ju vilken entusiast du inte är. http://rateyourmusic.com/~Oskii Jag ska förövrigt börja köpa skivor som jag har skaffat på olagligt sätt. Redigerad 1 maj, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Tror du jag orkar tagga 15 gig musik? Detta är det jag orkat tagga så länge: http://rateyourmusic.com/collection/oggen/visual/ Redigerad 1 maj, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Tommy: okka snackar nog om köpt skivsamling. Jag har bara ett tiotal köpta skivor men MP3- arkivet är rätt stort. Här finns en lista över det som det är just nu, någon gång ska jag städa igenom det och ta bort all skit http://ww2.beffo.se/upload/pic~/QBShBSAzGrBO.zip Redigerad 1 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Har många köpta, men de är mer åt en annan stil och jag lyssnar inte på de, då det är Nirvana, Guns N Roses, Kiss etc. Redigerad 1 maj, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jo, alltså, åsyftar köpta, men även mp3-arkiv om ni så vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Det tog sin tid men..... http://rateyourmusic.com/~Kiedis Jag har glömt några, och några fanns inte, hittade tex inga soundtrack och jag har en del soundtrack också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 . http://rateyourmusic.com/~xstreem Ganska tråkig och enformig skivsamling. Men jag tog bara med min inhandlade lista, har mer på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Det tog sin tid men..... http://rateyourmusic.com/~Kiedis Jag har glömt några, och några fanns inte, hittade tex inga soundtrack och jag har en del soundtrack också. En applåd till Kiedis John Frusciante samling. *KLAPP KLAPP* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Så här är min. Några saknas, men i överlag. rateyourmusic Det är förresten en bra sida för att ha koll på sina skivor. Hur fick du tag på Augustus Pablos King Tubby Meets the Rockers Uptown på vinyl? Har kollat efter den, men den finns ju aldrig. Har bara sett nån nypress någon gång tror jag. Och Velvet Underground & Nico, är det ett ex med avtagbar banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Jag suger verkligen på att köpa skivor. Har typ en=) Min bror har redan alla skivor med Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple, Rainbow osv. så det känns inte nödvänligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 En applåd till Kiedis John Frusciante samling. *KLAPP KLAPP* ett måste säger jag bara. Ska lägga in ett par till plattor som jag hittade nu, och så ska jag leta efter alla soundtrack jag har. Upp med din lista för bövelen, när jag såg den här tråden trodde jag du (och några till) skulle vara snabba med en lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Nu har jag kollat igenom skivstället, lagt ungefärliga betyg men inte taggat någonting. Det är inte jättemånga skivor men antalet växer. Klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Hur fick du tag på Augustus Pablos King Tubby Meets the Rockers Uptown på vinyl? Har kollat efter den, men den finns ju aldrig. Har bara sett nån nypress någon gång tror jag. Och Velvet Underground & Nico, är det ett ex med avtagbar banan? Tihi, VU är inte ett ex med avtagbar banan, tyvärr. Men det vore ju någonting. King Tubby fann jag, om jag inte minns fel, på antingen Blenda i Göteborg eller Lilla Torgs Seriebod i Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Satt betyg på skivorna nu, missade det när jag la in dom. Har även lagt in några nya, letar fortfarande efter soundtracks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts