VaXXoR Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Hej, det finns säkert jätte många sånna här trådar redan. Men hittar ingen. Iaf så har min bror tagit bort hela min foto mapp med alla bilder jag tagit med min kamera. Nu undrar jag om den går att få tillbaks på något sätt? Den är raderad ur papperkorgen också, och jag har letat efter mappen i datorn. Den finns inte kvar någonstans! Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Testa nått av programmen som nämns i den här tråden. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry871009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Borde väl gå med en systemåterställning? Ställ tillbaka datorn tills igår, eller innan din bror tog bort mappen. Start -> alla program -> tillbehör -> systemverktyg -> systemåterställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Hej, det finns säkert jätte många sånna här trådar redan. Men hittar ingen. Iaf så har min bror tagit bort hela min foto mapp med alla bilder jag tagit med min kamera. Nu undrar jag om den går att få tillbaks på något sätt? Den är raderad ur papperkorgen också, och jag har letat efter mappen i datorn. Den finns inte kvar någonstans! Hjälp! Det är som dom säger i CSI. "They think they deleted it, but the truth is.. you never fully delete something." Testa en systemåterställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Det är som dom säger i CSI. "They think they deleted it, but the truth is.. you never fully delete something." Testa en systemåterställning. Exakt. Inte ens då man formaterar. Köpte en begagnad dator, formaterade den. Sedan hittade jag något program där man kunde leta fram saker man tagit bort. Hittade massor som den förra ägaren hade haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) NEJNEJNEJ, till och med jag vet att systemåterställningar inte tar tillbaka några filer. Redigerad 1 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 NEJNEJNEJ, till och med jag vet att systemåterställningar inte tar tillbaka några filer. Vad gör den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 BackOnTrack är bättre än systemåterställning ^^... återställer alla filer mindre än två gig eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vad gör den då? Återställer de gamla inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Återställer de gamla inställningarna. Aha RavenE: Give us details Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 GetDataBack is the program ye need, son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 GetDataBack is the program ye need, son. Riktig borgarsmiley du fick inte, härligt att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Tänkte hoppa in i tråden och ge ett program som rak kontrast till vad som requestades. Eraser Ett dussintal Gutmann-överskrivningar sen är filerna borta för alltid. Bra att ha om man är lite paranoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts