SlewME Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Inte jag heller.Tur är ju det. Hoppas inget kommer heller, vill inte ha sånna som dig i försvaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Tur är ju det. Hoppas inget kommer heller, vill inte ha sånna som dig i försvaret. Vadåra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Vadåra? Var du smart nog hade du nog kunnat lista ut det där själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Var du smart nog hade du nog kunnat lista ut det där själv. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Var på mönstring idag, i GBG. Får inte göra lumpen sa de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Vadåra? Jag gissar bara nu så rätta mig om jag har fel pöjkar. De vill inte ha någon i försvaret som drar sig för att skjuta någon då de kan komma tillbaka som spöke och skrämma dig när du ska sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Vadåra? Jag skulle tro att han syftade på dina åsikter i Postal III -tråden Bara en gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Jag gissar bara nu så rätta mig om jag har fel pöjkar. De vill inte ha någon i försvaret som drar sig för att skjuta någon då de kan komma tillbaka som spöke och skrämma dig när du ska sova. Haha, hur kan du tro på sånt. Jag tror det inte eftersom jag aldrig yttrat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Tjenare allihopa, jag skulle gärna vilja göra lumpen men såvitt jag vet så är väl lumpen efter gymnasiet? Och jag är född 90, alltså går jag i ettan nu men jag gillade inte linjen som jag går i nu så jag ska gå om ettan efter sommarlovet och börja en ny linje, alltså med 91:orna, så därför undrar jag ifall jag måste gå på lumpen ett år senare eftersom jag går ett år längre i gymnasiet eller ifall jag måste hoppa av trean och göra lumpen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Tjenare allihopa, jag skulle gärna vilja göra lumpen men såvitt jag vet så är väl lumpen efter gymnasiet? Och jag är född 90, alltså går jag i ettan nu men jag gillade inte linjen som jag går i nu så jag ska gå om ettan efter sommarlovet och börja en ny linje, alltså med 91:orna, så därför undrar jag ifall jag måste gå på lumpen ett år senare eftersom jag går ett år längre i gymnasiet eller ifall jag måste hoppa av trean och göra lumpen? Vad jag vet är man skyldig att göra värnplikt ändå upp till 25 års ålder, så svaret är nog ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Tjenare allihopa, jag skulle gärna vilja göra lumpen men såvitt jag vet så är väl lumpen efter gymnasiet? Och jag är född 90, alltså går jag i ettan nu men jag gillade inte linjen som jag går i nu så jag ska gå om ettan efter sommarlovet och börja en ny linje, alltså med 91:orna, så därför undrar jag ifall jag måste gå på lumpen ett år senare eftersom jag går ett år längre i gymnasiet eller ifall jag måste hoppa av trean och göra lumpen? Under maj kommer du, om du är född 1990, och ca 55.000 andra killar få ett viktigt brev som berättar om det nya sättet att mönstra. Brevet kommer också att skickas till dig som: – Är född 1989 och på grund av studier har flyttat fram mönstringen <- det här är alltså du, fast nästa år. – Nyligen blivit svensk medborgare och som inte fyllt 20 år, det här gäller alltså både nysvenskar och svenska medborgare som varit bosatta utomlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Idag fick jag nåt informationsblad från"Styrelsen för psykologiskt försvar (SPF)". Det stod lite om hur mönstringen går till och att det ställs höga fysiska krav på den som vill göra lumpen. Det var också någonting om att två personer från BouncE ska se till att man kommer i toppform. I vilket fall - alla fick säkert det här, men för der som inte gjorde det så kan ni läsa mer på http://www.madeinlumpen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Har inte fått något alls. Hoppas jag får tills då jag kommer hem, dvs. Söndag. Har även börjat få ont I vänstra benet. Kanske benhinnan där är dålig igen! YAY. Kul. Fan om det inte blirnågot träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Fick hem ett papper idag där man skulle gå in på en hemsida och svara på frågor...jag sa att jag inte var intresserad. Fan! Man skulle skrivit att man vägde 150 kilo då hade dom aldrig velat ha en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Fan! Man skulle skrivit att man vägde 150 kilo då hade dom aldrig velat ha en Det måste vara det ulimata sättet att slippa, men vad gör du om du blir ditkallad ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Det måste vara det ulimata sättet att slippa, men vad gör du om du blir ditkallad ändå. Att jag hade tränat mycket under sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Har funderat lite över det här med lumpen. Jag ska nog dit och mönstra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Har funderat lite över det här med lumpen. Jag ska nog dit och mönstra iaf. Rätta takter, Menige Uddin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Ojoj, fick brevet idag och har precis svarat på frågorna. Har inte skickat in dem än, dock. Jag vet fortfarande inte om jag vill göra lumpen eller inte. Men det lutar allt mer åt att jag faktiskt vill. Men vi får se. På frågan som löd något i stil med "Jag vill gärna göra lumpen" svarade jag "Stämmer ganska bra". Vi får se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts