Kebab Skrivet 2 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Hörrö, Jacker, varför står inte Kvarn med på den där listan? (Ligger någon mil härifrån) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Hörrö, Jacker, varför står inte Kvarn med på den där listan? (Ligger någon mil härifrån) Ingen aning, så insatt är jag inte. Men kan det vara nedlagt eller flyttat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Ingen aning, så insatt är jag inte. Men kan det vara nedlagt eller flyttat? Nej, det tror jag inte. Ser grönklädda män både var och varannan dag.. Hur som helst, om jag väl ska göra lumpen så vill jag helst inte vara där. Jag vill iof inte hamna uppe i Boden eller något heller, men Kvarn är lite för nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Förra året fick jag en lapp att jag hade för dåliga betyg i skolan för att gå göra lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Förra året fick jag en lapp att jag hade för dåliga betyg i skolan för att gå göra lumpen Lolz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Arméns förband i grundorganisationen A 9, Artilleriregementet i Boden I 19, Norrbottens regemente i Boden Ing 2, Göta ingenjörregemente i Eksjö K 3, Livregementets husarer i Karlsborg LG, Livgardet i Kungsängen Lv 6, Luftvärnsregementet i Halmstad P 4, Skaraborgs regemente i Skövde P 7, Södra skånska regementet i Revinge S 1, Upplands regemente i Enköping T 2, Göta trängregemente i Skövde Fuck... närmsta för mig är nästan det i Boden. :'( Redigerad 3 maj, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Får man verkligen gör lumpen om man har astma? Är nästan sugen på och göra det, men det är nått år kvar så man får ju se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Får man verkligen gör lumpen om man har astma? Har faktiskt mycket svårt att tänka mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Har faktiskt mycket svårt att tänka mig det. Skriver man i papprena man får innan man mönstrar slipper man mönstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Skriver man i papprena man får innan man mönstrar slipper man mönstra. Hmm om jag råkar glömma att nämna det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Hmm om jag råkar glömma att nämna det då ...så kommer dom säkert bli jätteglada på dig sen när du väl är där och får ett astmaanfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Hmm om jag råkar glömma att nämna det då Eller så kommer det fram hos läkaren under mönstringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Hmmm jadu mönstringen... och Lumpen.... Jag har suttit och klurat på det här ett bra tag nu och jag känner mig småsugen på att göra det. Dessutom så kan jag nog få dem flesta att tappa hakan, då jag ser väldigt klen ut och ingen tror att jag kommer orka mig igenom dom olika övningarna som krävs. Jag ska nog göra lumpen om jag nu kommer in dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Nej, det tror jag inte. Ser grönklädda män både var och varannan dag.. Hur som helst, om jag väl ska göra lumpen så vill jag helst inte vara där. Jag vill iof inte hamna uppe i Boden eller något heller, men Kvarn är lite för nära. Kom till Boden så bjuder jag på pizza! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Kom till Boden så bjuder jag på pizza! Jag kommer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Jag kommer ! Får jag se dig i duschen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Det är bara stjärtgossar och skin-heads som gör lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 (redigerad) Jag vill inte :'( :'( :'( Redigerad 5 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Hmmm jadu mönstringen... och Lumpen.... Jag har suttit och klurat på det här ett bra tag nu och jag känner mig småsugen på att göra det. Dessutom så kan jag nog få dem flesta att tappa hakan, då jag ser väldigt klen ut och ingen tror att jag kommer orka mig igenom dom olika övningarna som krävs. Jag ska nog göra lumpen om jag nu kommer in dvs Samma här. Ser också ganska klen ut, väger också inte så mycket. Fysiskt sätt är jag mycket bra mode. Ett år tills med PK-tränande är jag i toppform xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 (redigerad) Samma här. Ser också ganska klen ut, väger också inte så mycket. Fysiskt sätt är jag mycket bra mode. Ett år tills med PK-tränande är jag i toppform xD Du är nog ganska körd ändå när du börjar snacka om spöken och skit hos psykologen. Redigerad 5 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts