P-C Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 I lumpen kan man träffa folk av alla dess slag. Från spoiledbrats, till invandrare och alla andra sorters folk. Funny, det gör jag med .. utan att göra lumpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Funny, det gör jag med .. utan att göra lumpen! Sant, finns nått som heter skola, speciellt om man går en stor skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) Sant, finns nått som heter skola, speciellt om man går en stor skola. Finns något som heter liv. Redigerad 27 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Finns något som heter liv. Förlåt för ett av mina mindre givande inlägg, men AUCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Finns något som heter liv. That's my boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Alltså, hörrni. Vet inte om det är så på era skolor också, men lärare får ge ledigt max tre dagar per termin innan man måste skicka in en ledighetsansökan. Man mönstrar ju i typ två dagar, kommer mönstringen att ta ut de lediga dagarna man ska ha per termin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Alltså, hörrni. Vet inte om det är så på era skolor också, men lärare får ge ledigt max tre dagar per termin innan man måste skicka in en ledighetsansökan. Man mönstrar ju i typ två dagar, kommer mönstringen att ta ut de lediga dagarna man ska ha per termin? Vi har några speciella lappar för mönstring. Bara sjukanmäla sig annars ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Finns något som heter liv. Jag förstår ju hur du tänker men jag tycker ändå att det där är en ganska dålig jämförelse. Den primära skillnaden är att man i det civila livet väljer sitt umgänge; de flesta av oss börjar knappast att umgås med personer som vi inte "uppskattar" på något vis. I det militära blir man däremot tvungen att lära känna, umgås, komma överens med, och rentav LEVA med många människor som man annars, under civila förhållanden, knappast ens hade stiftat närmare bekantskap med. Jag tror det är nyttigt att man som bekväm västerlänning ibland tvingas göra saker som man egentligen inte vill; lite reality check över det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 21-22 oktober, Kristianstad. Bestämt mig och vill inte göra lumpen, hoppas det inte blir några problem att slippa. Någon mer som ska dit samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Fick idag brev om att jag inte ska mönstra. Känner mig lite som en skam för vårt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 På måndag drar jag iväg till Luleå för mönstring, börjar ångra mig nu Kommer med största sannolikhet att faila ändå, men man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Jag mönstrar den 25te september i stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Fick idag brev om att jag inte ska mönstra. Känner mig lite som en skam för vårt land. Jag är överlycklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Fick idag brev om att jag inte ska mönstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Fick idag brev om att jag inte ska mönstra. Känner mig lite som en skam för vårt land. Jag med, fast jag känner mig mer besviken. Har nämligen på senare tid nu när jag fått ordning på mitt liv lite mer så känt att lumpen kanske inte vore så dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Jag är överlycklig! Jag med, egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Du kommer inte att kallas till mönstring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Fick idag brev om att jag inte ska mönstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Du kommer inte att kallas till mönstring. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Jag har inte fått något brev alls. Vill inte göra lumpen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts