Patrik Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Svårt att säga men med tanke på att du svarade att du inte är intresserad alls av lumpen bör det vara lungt. Jupp. När får man besked då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Jupp. När får man besked då? Tror det är nästa år om du fyllde i det nu, men vet inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Jupp. När får man besked då? Har faktiskt ingen aning. Yay, kom just på att jag måste göra undersökning på nätet. Fick papperet förra veckan. Måste göras inom två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Har fortfarande inte fått något brev om mönstring, och nu är det bara 1½ vecka kvar till min artonårsdag. Jävla.. jag som hade tänkt göra lumpen bara för att ha något att göra innan jag pluggar vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Har fortfarande inte fått något brev om mönstring, och nu är det bara 1½ vecka kvar till min artonårsdag. Jävla.. jag som hade tänkt göra lumpen bara för att ha något att göra innan jag pluggar vidare. Har du fått ett brev om att du ska mönstra är det väl bara vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Har du fått ett brev om att du ska mönstra är det väl bara vänta? Nja, har bara fått det där brevet där det står att "Pliktverket planerar att ta ut dig till mönstring" eller något liknande. Och det var många månader sedan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Nja, har bara fått det där brevet där det står att "Pliktverket planerar att ta ut dig till mönstring" eller något liknande. Och det var många månader sedan nu. Kanske helt enkelt är så att det är mycket folk för tillfället så att det skjuts upp ett tag. Men äsch, du missar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Nja, har bara fått det där brevet där det står att "Pliktverket planerar att ta ut dig till mönstring" eller något liknande. Och det var många månader sedan nu. Samma här. Men som tobbe sa, det kommer fler omgångar, eftersom att många fyller år på sommarhalvåret kanske det var fullt så att du får åka nästa omgång, du behöver nog inte oroa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Liten bump. Fick brev från Pliktverket igår, den 14:e september påbörjar min mönstring i Luleå, pågår i 2 dagar. Ptja, vad ska man säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Liten bump. Fick brev från Pliktverket igår, den 14:e september påbörjar min mönstring i Luleå, pågår i 2 dagar. Ptja, vad ska man säga? Aj, och du ville inte mönstra eller? Jag vet inte om jag är glad eller ledsen att jag slapp göra det, men fan jag vet att jag skulle vara nervös innan mönstringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Alltså, i början var jag ju positivt inställd till att göra lumpen, men igår då jag blev kallad till mönstring tänkte jag bara "vafan är det jag håller på med?" Tog mig en snabb titt hur mönstringen kommer gå till, och jag kan redan nu säga att jag kommer förhoppningsvis inte vara lämpad till att göra lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Liten bump. Fick brev från Pliktverket igår, den 14:e september påbörjar min mönstring i Luleå, pågår i 2 dagar. Ptja, vad ska man säga? 2 dagar? När jag mönstrade sa de att de aldrig höll mönstrare 2 dagar om det inte var nödvändigt. Aja, åker du ut tidigt får du nog åka hem första dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 2 dagar? När jag mönstrade sa de att de aldrig höll mönstrare 2 dagar om det inte var nödvändigt. Aja, åker du ut tidigt får du nog åka hem första dagen. Alltså, jag har absolut ingen aning, men i papprena jag fick stog det 2 dagar. Aja, vi får se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 När får man veta om man ska mönstra? Gjorde lämplighetsundersökning i Maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Verkar som att socialdemokraterna gör sig värdiga min röst i framtiden: tredubbla antalet värnpliktiga Diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag verkar aldrig få någon inkallning till mönstring, börjar ge upp hoppet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag verkar aldrig få någon inkallning till mönstring, börjar ge upp hoppet nu. De är väl bara skönt? Tröttnat på allt lumpensnack från polare, bläargh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 De är väl bara skönt? Tröttnat på allt lumpensnack från polare, bläargh! Du har absolut noll koll på vad du går miste om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Du har absolut noll koll på vad du går miste om. Jag har hört av flera polare som har gjort lumpen, och jag vill själv inte göra det. Ska mönstra 3 oktober, fick brev igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag verkar aldrig få någon inkallning till mönstring, börjar ge upp hoppet nu. För mig, och andra i min ålder, tog det väldigt lång tid innan det kom något besked. Det är kanske inte kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts