Jump to content

Lumpen

Kebab
 Share

Recommended Posts

Att du ens fortsätter på något som inte har någon mening. Eftersom att du ställde en jävligt dum och tråkig fråga så svarade jag lika dumt och tråkigt tillbaka. Sluta nu.

Om du inte, vilket alla andra gjorde, fattade att jag menade ifall någonting överhuvudtaget skulle hända, är du trög.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte, vilket alla andra gjorde, fattade att jag menade ifall någonting överhuvudtaget skulle hända, är du trög.

Jag förstog mycket väl. Du måste svara på frågorna och mönstra. Om du nu vägrar att svara på frågorna för att sedan skicka dom, hämtas du upp utav polisen. Vägrar du följa med då så kan det mycket väl bli rättegång.

Nöjd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, så du drar in mig i dina livsproblem nu? Vad har jag gjort dig för ont?

Du får det att låta precis som om jag är forumets felande länk.

Livsproblem, VA?

Du är knappast något livsproblem. Hela forumet är korrupt egentligen, "gängbildningar" här och där. Du är bara den som jag stör mig mest på när det gäller forumiter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Livsproblem, VA?

Du är knappast något livsproblem. Hela forumet är korrupt egentligen, "gängbildningar" här och där. Du är bara den som jag stör mig mest på när det gäller forumiter.

Precis, livsproblem samt litet ironi. Gäng på forumet? Ja, dessvärre. Förstår fortfarande inte varför du stör dig på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inget läskigt alls med mönstringen, och inte med lumpen heller. Oavsett vart du hamnar så kommer du ha det mycket roligt. Lumpen är kort och gott minnen för livet.

Idag anser nog de flesta det som en ren förlustaffär, speciellt när man nu nästintill bara behöver säga "nej". Utebliven inkomst/arbetserfarenhet/utbildning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahap, svarade på frågorna i lämplighetstestet.

Synd att jag inte har några sjukdomar.

Iaf, har kass BMI (undervikt typ) svarade "lite sämre" än verkligheten på några frågor, magbesvär, och på intresset för lumpen sa jag "stämmer inte alls" på alla frågor.

Finns det några risker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahap, svarade på frågorna i lämplighetstestet.

Synd att jag inte har några sjukdomar.

Iaf, har kass BMI (undervikt typ) svarade "lite sämre" än verkligheten på några frågor, magbesvär, och på intresset för lumpen sa jag "stämmer inte alls" på alla frågor.

Finns det några risker?

Svårt att säga men med tanke på att du svarade att du inte är intresserad alls av lumpen bör det vara lungt. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor