Tweak Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Att du ens fortsätter på något som inte har någon mening. Eftersom att du ställde en jävligt dum och tråkig fråga så svarade jag lika dumt och tråkigt tillbaka. Sluta nu. Om du inte, vilket alla andra gjorde, fattade att jag menade ifall någonting överhuvudtaget skulle hända, är du trög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Om du inte, vilket alla andra gjorde, fattade att jag menade ifall någonting överhuvudtaget skulle hända, är du trög. Jag förstog mycket väl. Du måste svara på frågorna och mönstra. Om du nu vägrar att svara på frågorna för att sedan skicka dom, hämtas du upp utav polisen. Vägrar du följa med då så kan det mycket väl bli rättegång. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Om du inte, vilket alla andra gjorde, fattade att jag menade ifall någonting överhuvudtaget skulle hända, är du trög. MyStiC har alltid varit tråkig och irriterande, det är nästan bäst att låta honom vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 MyStiC har alltid varit tråkig och irriterande, det är nästan bäst att låta honom vara. Tar inte forumet seriöst, som vissa andra gör. För seriöst dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Tar inte forumet seriöst, som vissa andra gör. För seriöst dessutom. Så du påstår att jag tar forumet för seriöst? Grundar du det på det faktum att jag stör mig på dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Så du påstår att jag tar forumet för seriöst? Grundar du det på det faktum att jag stör mig på dig eller? Såg du ditt namn någonstans i min post? Sluta nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Jag svarade precis på frågorna nu, eftersom jag gick IV förra skolåret. Jag tackar Tweak och Lumpen-tråden som påminde mig. Tack <3 Redigerad 16 maj, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Sluta nu istället. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...amp;CODE=ignore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...amp;CODE=ignore Behövs inte, tycker inte du är irriterande. Finns en som jag absolut inte klarar av bara. Det är Cyprez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Behövs inte, tycker inte du är irriterande. Finns en som jag absolut inte klarar av bara. Det är Cyprez. Jaha, så du drar in mig i dina livsproblem nu? Vad har jag gjort dig för ont? Du får det att låta precis som om jag är forumets felande länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jaha, så du drar in mig i dina livsproblem nu? Vad har jag gjort dig för ont? Du får det att låta precis som om jag är forumets felande länk. Livsproblem, VA? Du är knappast något livsproblem. Hela forumet är korrupt egentligen, "gängbildningar" här och där. Du är bara den som jag stör mig mest på när det gäller forumiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Fick hem ett brev idag. Läskigt, jag vill inte mönstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Ni som har mönstrat i år: när fick ni reda på att ni skulle till mönstring? Jag fyller år om 2313 dagar, och har ännu inte sett röken av något sådant brev.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Livsproblem, VA? Du är knappast något livsproblem. Hela forumet är korrupt egentligen, "gängbildningar" här och där. Du är bara den som jag stör mig mest på när det gäller forumiter. Precis, livsproblem samt litet ironi. Gäng på forumet? Ja, dessvärre. Förstår fortfarande inte varför du stör dig på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) livsproblemHAHA: Snacka om att se upp till sig själv. Redigerad 17 maj, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif En polare som fyller i juli (tror jag) ska mönstra nu i Juni, tror det var så. Han åker innan han fyllt 18 i alla fall. Konstigt eftersom att jag trodde alla fick åka när de fyllt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Fick hem ett brev idag. Läskigt, jag vill inte mönstra. Det är inget läskigt alls med mönstringen, och inte med lumpen heller. Oavsett vart du hamnar så kommer du ha det mycket roligt. Lumpen är kort och gott minnen för livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Det är inget läskigt alls med mönstringen, och inte med lumpen heller. Oavsett vart du hamnar så kommer du ha det mycket roligt. Lumpen är kort och gott minnen för livet. Idag anser nog de flesta det som en ren förlustaffär, speciellt när man nu nästintill bara behöver säga "nej". Utebliven inkomst/arbetserfarenhet/utbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jahap, svarade på frågorna i lämplighetstestet. Synd att jag inte har några sjukdomar. Iaf, har kass BMI (undervikt typ) svarade "lite sämre" än verkligheten på några frågor, magbesvär, och på intresset för lumpen sa jag "stämmer inte alls" på alla frågor. Finns det några risker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jahap, svarade på frågorna i lämplighetstestet. Synd att jag inte har några sjukdomar. Iaf, har kass BMI (undervikt typ) svarade "lite sämre" än verkligheten på några frågor, magbesvär, och på intresset för lumpen sa jag "stämmer inte alls" på alla frågor. Finns det några risker? Svårt att säga men med tanke på att du svarade att du inte är intresserad alls av lumpen bör det vara lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts