SlewME Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Inget jag skulle skriva i mitt CV.Menar på att arbetsgivaren kan kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Menar på att arbetsgivaren kan kolla upp det. Psykologer har tystnadsplikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Psykologer har tystnadsplikt. Fast att han fick en 3:a kanske står nånstans, men inte just att han har knarkat? Redigerad 1 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Hrm, undrar om jag ens kommer att få om jag ens vill... - Mitt skabböga, ser nästan inget på högerögat. - Kondition är noll, sen ögat gick sönder. - Dåliga leder, knäcker sönder dom. Tror inte att det kommer att bli. Är inte säker på om jag vill eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Får man lön där? Isåfall ska jag lätt gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Får man lön där? Isåfall ska jag lätt gå Mjo, man får sig en slant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Får man lön där? Isåfall ska jag lätt gå Jag är 91:a, så jag får brevet nästa är också. Jag skulle säkert tycka att lumpen var kul att göra och se det som en erfarenhet, men det finns så mycket roligare saker att göra Är det direkt efter gymnasiet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Nästa år får jag lappen isf. Kommer nog fylla i den så får man se sen om man "platsar" Kompisar som har gått lumpen säger att det är bland det roligaste de har haft under hela livet. Låter kul. Men jag kommer inte deppa om man inte tar in mig för mönstring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Får man lön där? Isåfall ska jag lätt gå Det är väl nån femtiolapp om dagen + mat och husrum du får tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Det är väl nån femtiolapp om dagen + mat och husrum du får tror jag Man får typ 25000 när man muckar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Funderar på att göra som min bror; skicka in ett tomt papper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Man kan ju säga vad som helst för att slippa, men frågan är ju om det kommer (som The Dude sa) registreras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 De tvingar ingen att gå lumpen om man nu absolut inte vill, jackass. Jo, blir du inkallad måste du göra lumpen. Min storasyrras ex ville absolut inte göra det och försökte komma ifrån, han ringde, skrev mail, osv. Men, nej, han fick göra sin tjänst. Och efter några veckor hade han ändrat sig och ville defenetivt slutföra sin värnplikt. - - - Själv vill jag mycket gärna göra värnplikt, dock har jag pollenallergi (kanske inte så bra om man ska springa runt i skogen) plus att jag har dålig kondition och styrka. Men jag hoppas på det bästa. Kom ihåg att man kan göra vapenfri tjänst i lumpen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vet du om sakerna man säger till psykologen kan hamna i något register eller är det hemligt? Annars är det bara säga att du röker hasch så får du en rejäl uppläxning och blir klassad som psykiskt instabil. Har en vän som berättade att han gjorde det och fick typ en 3:a hos psykologen. Killen är egentligen väldigt skärpt och socialt begåvad osv men just eftersom han provat knark är han ett psykfall. Ett hett tips hur som helst! (så länge uppgifterna inte är åtkomliga för andra) Det är hemligt VAD du sa hos psykologen. Men att hoppa av lumpen efter psykologbesök kan egentligen bara tolkas på ett sätt... Jag kommer ha med mitt vitsord i mitt CV. De tvingar ingen att gå lumpen om man nu absolut inte vill, jackass. Säg det till mina lumparpolare. Finns minst en person på mitt logement som direkt sagt nej. På plutonen skulle det kunna vara 5-10 st totalt. Kalla inte mig som faktiskt gör lumpen för jackass, jag vet bättre än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag ska in och mönstra 10:e maj i Göteborg.. Någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Säg det till mina lumparpolare. Finns minst en person på mitt logement som direkt sagt nej. På plutonen skulle det kunna vara 5-10 st totalt. Kalla inte mig som faktiskt gör lumpen för jackass, jag vet bättre än dig. Vad ska de göra om jag helt enkelt inte åker? Tänk om jag stannar hemma? Släpar de med mig dit då eller? Om de gör det, tänk om jag vägrar stiga upp på morgonen eller vägrar göra några uppgifter? Ska de sparka ut mig? Slänga mig i fängelse? Vill bara ha svar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vad ska de göra om jag helt enkelt inte åker? Tänk om jag stannar hemma? Släpar de med mig dit då eller? Om de gör det, tänk om jag vägrar stiga upp på morgonen eller vägrar göra några uppgifter? Ska de sparka ut mig? Slänga mig i fängelse? Vill bara ha svar nu. Inte mönstra är böter och att inte göra lumpen när man är inkallad är fängelse har jag för mig. Det är bara att acceptera, du ska bli mördarmaskin för det är vad du är född att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Själv vill jag mycket gärna göra värnplikt, dock har jag pollenallergi (kanske inte så bra om man ska springa runt i skogen) plus att jag har dålig kondition och styrka. Men jag hoppas på det bästa. Kom ihåg att man kan göra vapenfri tjänst i lumpen också. Har också pollen allergi Hoppas det inte spelar någon större roll... :'( Vad ska de göra om jag helt enkelt inte åker? Tänk om jag stannar hemma? Släpar de med mig dit då eller? Om de gör det, tänk om jag vägrar stiga upp på morgonen eller vägrar göra några uppgifter? Ska de sparka ut mig? Slänga mig i fängelse? Vill bara ha svar nu. Gissar på att de kan sätta dig i fängelse eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vad ska de göra om jag helt enkelt inte åker? Tänk om jag stannar hemma? Släpar de med mig dit då eller? Om de gör det, tänk om jag vägrar stiga upp på morgonen eller vägrar göra några uppgifter? Ska de sparka ut mig? Slänga mig i fängelse? Vill bara ha svar nu. Exakt. Strejk ftw. --- Astma borde funka. Man kan ju kanske skaffa läkarintyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Har också pollen allergi Hoppas det inte spelar någon större roll... :'( Gissar på att de kan sätta dig i fängelse eller nåt sånt Min kompis nös när han klippte gräset så han fick inte ens mönstra, du ligger bra till. Ja, bra till. Ingen ska mönstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts