MyStiC Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Felet är inte att du dödar någon; det är att du skjuter någon, eller ens riktar ett vapen mot någon. Så det är helt okej att döda någon, men det är helt fel att rikta ett vapen mot någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Felet är inte att du dödar någon; det är att du skjuter någon, eller ens riktar ett vapen mot någon. Aha, okej. Tänkte ej på det! Döda är dock OK? Redigerad 14 maj, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Så det är helt okej att döda någon, men det är helt fel att rikta ett vapen mot någon? Japp. Du förstod ju att det inte var det jag menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Japp. Du förstod ju att det inte var det jag menade... Nej? Förklara istället, jag fattade inte. Seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Nej? Förklara istället, jag fattade inte. Seriöst. Felet görs redan när han tar upp vapnet och siktar mot någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Felet görs redan när han tar upp vapnet och siktar mot någon... Behöver inte vara fel för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Behöver inte vara fel för det. Du tycker inte det vore fel om han gick runt och siktade ett vapen mot folk? Redigerad 14 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Du tycker inte det vore fel om han gick runt och siktade ett vapen mot folk? Åh, självklart tycker jag det. Men han förklarade det precis som att det var helt okej att skjuta folk. Men om vi säger i självförsv.... Nej, jag orkar inte. Glöm det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Åh, självklart tycker jag det. Men han förklarade det precis som att det var helt okej att skjuta folk. Men om vi säger i självförsv.... Nej, jag orkar inte. Glöm det. Nej det gjorde han inte. Det var du som var för dum för att förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Situationen berättigar handlingen. Om revolutionärer försöker störta regeringen med vapen i hand, i helvette att man bara står och tittar på. Om nazisterna får för sig att de ska omringa en förort och mörda alla "svartskallar", visst fasen agerar man för att de ska misslyckas med detta. Om någon invaderar, inte kan man låta landet gå under. Eldhandvapen, i likhet med kärnvapen är i många fall enbart till för att avskräcka. Som skyddsvakt så hanterar man folk som försöker ta sig in på följande vis: Halt, uppge namn och ärendeHalt, uppge namn och ärende!Sätt ena handen på vapnet, skrik halt, uppge namn och ärendelyft vapnet till redoställning, skrik haltlyft vapnet mot personen, skrik haltgör mantelrörelse, skrik haltmarkera personen att han får en sista varningosäkra vapnet, påpeka igen att han får en sista varningskjut i marken omkring personenskjut personen i benet Som ni ser så ska det jävligt mycket till för att man ska skjuta en person. Ute på stridsfältet är det dock en helt annan situation. Vissa här verkar inte förstå innebörden av krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Nej det gjorde han inte. Det var du som var för dum för att förstå. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Vi i Norrland (läs: Hälsingland) har fortfarande inte fått brevet om mönstring... Är vi ensamma om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 En kompis svarade försent på alla frågorna man skulle svara på. Kommer han dö nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Nej. Jo jo jo jo jo jo jo. --- Min klasskompis klarade jägartestet och har sökt som fallskärmsjägare, låter riktigt coolt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Bara för att jag skrev igår att jag och andra häromkring inte hade fått brevet om lämplighetsundersökningen så fick jag/ vi det idag. Fyllde i ärligt på alla frågor, och vart det sen leder får man väl se. Spelar ingen roll om det blir lumpen eller inte känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 En kompis svarade försent på alla frågorna man skulle svara på. Kommer han dö nu? Ja, han kommer spikas upp på kors och sedan torteras brutalt av små islamska dvärgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Ja, han kommer spikas upp på kors och sedan torteras brutalt av små islamska dvärgar. Fan vad tråkig du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Fan vad tråkig du är. Fan vad synd det är om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Fan vad synd det är om dig. Eftersom...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Eftersom...? Att du ens fortsätter på något som inte har någon mening. Eftersom att du ställde en jävligt dum och tråkig fråga så svarade jag lika dumt och tråkigt tillbaka. Sluta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts