Jacker Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 På vilka sätt kan man slippa undan?, låtsas att man har en kass kondition? att man har en sjukdom? Du kan ljuga på blanketerna du fått/får. Det säkraste är nog att ljuga om ditt psyke, då din fysiska kondition ändå blir avslöjad om du blir kallad till mönstring. Säg att du känner obehag när du duschar med andra män, vill lära dig döda, etc så får du nog avslag ska du se. Men tänk efter innan du drar dig ur, så du inte ångrar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 På vilka sätt kan man slippa undan?, låtsas att man har en kass kondition? att man har en sjukdom? Först får du en chans när du fyller i blanketten. Svara att du inte vill, det gjorde jag och behövde inte ens mönstra. Blir du intagen till mönstring så är det bara att gå dit och ljuga. En kille som verkligen ville göra lumpen fick inte för att hans morsa dött ett par veckor innan. En morsa som han inte träffat på åtta år och en morsa som han verkligen försökte få psykologen att förstå att han inte alls brydde sig om att hon var död. Men psykologen blånekade och han fick inte göra lumpen. Eller, man kanske inte behöver ljuga, är det inte bara att gå till psykologen och säga att man verkligen inte vill? Annars kan du som Jacker säger bara säga att du vill göra lumpen för att lära dig att döda folk. Då kommer du säkert inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Två militärer var på min skola för några veckor sedan och pratade om lumpen och mönstringen. De fick frågan hur man skulle göra för att slippa göra lumpen osv, på det svarade dom: Gör inte som en kille i vårat "gäng" gjorde. Han la sig ner på mattan hos psykologen, rullade in i den och sa "Jag är en kåldolme!!". Han blev maskinist på en ubåt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Först får du en chans när du fyller i blanketten. Svara att du inte vill, det gjorde jag och behövde inte ens mönstra. Blanketten... menar du den på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 När jag kom till psykologen så frågade han om jag ville eller ej.. Svarade nej och var ute efter nån minut.. kek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Två militärer var på min skola för några veckor sedan och pratade om lumpen och mönstringen. De fick frågan hur man skulle göra för att slippa göra lumpen osv, på det svarade dom: Gör inte som en kille i vårat "gäng" gjorde. Han la sig ner på mattan hos psykologen, rullade in i den och sa "Jag är en kåldolme!!". Han blev maskinist på en ubåt." Just den där historien har jag hört tidigare, det makes sense att det kommer från just en runtresande informatör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Just den där historien har jag hört tidigare, det makes sense att det kommer från just en runtresande informatör Same as above Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Tihi, skrev 9/9 på intelligenstestet. Men hos sjuksköterskan tog det som tur var slut. Mina förslitningsskador i axel och knän, samt främst min höftsjukdom i mina unga år (operation) gjorde att jag snabbt föll på någon jävla fysisk lämplighetsskala. Själv tror jag att jag hade som man säger nuförtiden "ägt" på cykeltestet då det är lite av mitt esse, men jag behövde inte göra något vidare då jag blev frisläppt på en gång hos sjuksköterskan. Det hon sa var att när man har många skador (och kanske risk för ytterligare skador) blir det sämre och sämre tjänster, och med tanke på mitt resultat på testet så skulle jag dö av tristess. Jag hade kanske fått något sådant om jag hade skrivit sämre på provet, men nu befriade hon mig. Tack. Vad exakt gör man på intelligenstestet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Vad exakt gör man på intelligenstestet? Om jag minns rätt så är det ett vanligt IQ test.. typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Om jag minns rätt så är det ett vanligt IQ test.. typ Nej, det innefattar språkdelar också. Det är typ synonymer, motsatser, bestämma rätt figur i en annan vinkel, tänka logiskt med tärningar, grundläggande fysik etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag skulle nog vilja göra lumpen om det inte vore för de där oerhört fula glasögonen man måste använda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag tror nog jag vill göra lumpen, eller iaf göra ett värdigt försök på mönstringen. Fatta skoj å skjuta någon!! Å ni som inte vill, det är nog bara å säga det så slipper ni...vet massa som gjort så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag skulle nog vilja göra lumpen om det inte vore för de där oerhört fula glasögonen man måste använda! Utveckla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Utveckla. Jag började tänka på Synsam reklamen.... eller, vah? Edit: eller Specsavers kanske det var.. Edit2: Skippar nog lumpen. Redigerad 20 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Känner mig sugen på att göra lumpen till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Känner mig sugen på att göra lumpen till 100%. Räkna med att du får åka hem efter psykologen, såvida du inte ljuger eller undanhåller vissa detaljer om din personlighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Räkna med att du får åka hem efter psykologen, såvida du inte ljuger eller undanhåller vissa detaljer om din personlighet... Hoho, tänkte samma sak när jag läste det. Militären behöver verkligen inte folk som Cyprez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Jag är rätt så vältränad och skulle kunna döda hur många som helst, så nog fan lär jag komma in. Lumpen handlar handlar bara om fysiskt styrka och viljan att döda. EDIT: Om jag inte ljuger, vad skulle jag då säga som skulle göra att jag blev hemskickad? Redigerad 21 april, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Jag är rätt så vältränad och skulle kunna döda hur många som helst, så nog fan lär jag komma in. Lumpen handlar handlar bara om fysiskt styrka och viljan att döda. [youtube-old]qzjbV-yTomY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 EDIT: Om jag inte ljuger, vad skulle jag då säga som skulle göra att jag blev hemskickad? Ta det första du tänker på och säg exakt motsatsen så lär du klara dig finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts