Mark Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 jag är 156cm och väger 98kg Det kan man inte tro med tanke på bilderna man sett på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Det kan man inte tro med tanke på bilderna man sett på dig Redigerad 27 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Hoppsan. Jag tycker det börjar lukta lite fake över det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Det kan man inte tro med tanke på bilderna man sett på dig Vad han menar är att han skrev det på pappret han fick hemskickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Hoppsan. Jag tycker det börjar lukta lite fake över det här Vad han menar är att han skrev det på pappret han fick hemskickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Inte undra på, jag är 156cm och väger 98kg - de lär bli förvånade när de ser mig. Haha! Dom plockar säkert in dig bara för att få se hur det kan vara möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Haha! Dom plockar säkert in dig bara för att få se hur det kan vara möjligt. Och då ligger han riktigt djäkla risigt till... Det är straffbart att ljuga vid mönstringen. Förresten, ni har velat se vad för kul man kan råka ut för under lumpen, så här kommer min muckfilm: Movcon 2006-2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Och då ligger han riktigt djäkla risigt till... Det är straffbart att ljuga vid mönstringen. Förresten, ni har velat se vad för kul man kan råka ut för under lumpen, så här kommer min muckfilm: Movcon 2006-2007 Ser faktist jävligt skoj ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jaha...då fick man brevet. Jag ska mönstra fast jag sa att jag var inte alls intresserad av att göra lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Fick nyss brevet. Det första man ser då man öppnar det: "DU KOMMER INTE ATT KALLAS TILL MÖNSTRING" Redigerad 1 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Fick nyss brevet. Det första man ser då man öppnar det: "DU KOMMER INTE ATT KALLAS TILL MÖNSTRING" Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Varför? Mest troligt för mina negativa svar i formuläret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Mest troligt för mina negativa svar i formuläret. Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) TJOHO! Jag slapp. Edit: Beslutet går inte att överklaga heller. Redigerad 1 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Vad svarade ni som slapp? Det kan vara bra att veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Vad svarade ni som slapp? Det kan vara bra att veta... Tro mig, det är inte svårt att slippa. Skriv bara att du har dålig kondition och är jättefet, så kommer du inte bli uttagen. Och på frågan "Vill du göra lumpen?" ska du självklart svara "nej" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Tro mig, det är inte svårt att slippa. Skriv bara att du har dålig kondition och är jättefet, så kommer du inte bli uttagen. Och på frågan "Vill du göra lumpen?" ska du självklart svara "nej" Jag svarade ärligt på alla frågor, att jag hade bra fysik och allt larv. Sedan svarade jag bara att jag inte ville. Men, att jag har linser kan nog ha bidragit lite till att jag inte behövde mönstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Tro mig, det är inte svårt att slippa. Skriv bara att du har dålig kondition och är jättefet, så kommer du inte bli uttagen. Och på frågan "Vill du göra lumpen?" ska du självklart svara "nej" Jaha...då fick man brevet. Jag ska mönstra fast jag sa att jag var inte alls intresserad av att göra lumpen. Nu känner man sig lite rädd här... Men som du säger är det nog bara att säga att man inte vill + någon konstig psykisk sjukdom. Och självklart det självklara, att man knappt pallar att springa 500 meter utan att vila Redigerad 1 oktober, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Nu känner man sig lite rädd här... Men som du säger är det nog bara att säga att man inte vill + någon konstig psykisk sjukdom. Och självklart det självklara, att man knappt pallar att springa 500 meter utan att vila Men tänk på att vissa sjukdomar och förmodligen psykiska problem var man tvungen att ha läkarintyg för att kunna bevisa det. Sedan om du ljuger och de skulle få för sig att ta in dig ändå så ligger du duktigt illa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Men tänk på att vissa sjukdomar och förmodligen psykiska problem var man tvungen att ha läkarintyg för att kunna bevisa det. Sedan om du ljuger och de skulle få för sig att ta in dig ändå så ligger du duktigt illa till. Men läkarinintyg för att man ser spöken, är mörkrädd och nervös när man är nära vapen behöver man ju inget intyg för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts