Jump to content

San Andreas Fototävling (The last one)

Rösta på bilden du tycker är bäst (passar på temat)!  

49 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

DU KOMMER DÖ SOM EN SYNDARE

Om du inte röstar på bilden Jazz skickat in! Är du en trogen GTAsajtare? Är du ett troget GTAfan? Bara om du röstar på Jazz!

Alla som röstar på Jazz får en kaka med sitt namn på!

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DU KOMMER DÖ SOM EN SYNDARE

Om du inte röstar på bilden Jazz skickat in! Är du en trogen GTAsajtare? Är du ett troget GTAfan? Bara om du röstar på Jazz!

Alla som röstar på Jazz får en kaka med sitt namn på!

Bah, hur kan den bilden vara nostalgi när mountainbikes kom långt in i spelet, och bilden dessutom visar ett ställe man nästan inte sett förr?

Din motivering (bortsett från utpressningtekniken :ermm: ) var bra, men bilden var =0% nostalgi för mig. :ermm:

Rösta på min istället, mer nostalgi kan det väl inte bli?

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, hur kan den bilden vara nostalgi när mountainbikes kom långt in i spelet, och bilden dessutom visar ett ställe man nästan inte sett förr?

Din motivering (bortsett från utpressningtekniken >_< ) var bra, men bilden var =0% nostalgi för mig. :mellow:

Rösta på min istället, mer nostalgi kan det väl inte bli?

:rolleyes:

Men snälla, din bild då... visst, nostalgi, men fantasi? Precis den scenen var ju det första man tänkte på, men lite senare så kom man på hur otroligt tråkigt och o-orginellt det skulle vara. Bara en idiot skulle kunna komma på något så fånigt som den... dessutom sög din motivering big time.

Skämtar självklart med dig lille Henki.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla, din bild då... visst, nostalgi, men fantasi? Precis den scenen var ju det första man tänkte på, men lite senare så kom man på hur otroligt tråkigt och o-orginellt det skulle vara. Bara en idiot skulle kunna komma på något så fånigt som den... dessutom sög din motivering big time.

Skämtar självklart med dig lille Henki.

;)

>_< Håller ändå med till viss del, det var lite oorginellt men ändå det mest nostalgiska jag kunde tänka mig hos allmänheten - men inte för mig. Fast motiveringen är jag nöjd med :mellow:

Brightness, mjajo. Tog flera screens för att få en bra, och då gick solen ned mer och mer så det blev kanske lite väl mörkt. Ville få med bilen, ju :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:mellow: Håller ändå med till viss del, det var lite oorginellt men ändå det mest nostalgiska jag kunde tänka mig hos allmänheten - men inte för mig. Fast motiveringen är jag nöjd med :rolleyes:

Brightness, mjajo. Tog flera screens för att få en bra, och då gick solen ned mer och mer så det blev kanske lite väl mörkt. Ville få med bilen, ju ;)

Var inte helt seriös med min heller... sissta inlämningsdagen. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det här är sista tävlingen? :(

Kommer ihåg när det var tävlingar var och varannan vecka ^_^

Om jag hade vart med i denna så skulle jag ha tagit ett kort på den mystiska mannen eller likpåsarna eller sågverket. (myt-nostalgin var något som alla hade och jag hoppas att den kommer tillbaka när GTA:IV kommer ut)

Edit: därför röstar jag på Umbertos' rullstol :(

Redigerad av jerrko
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...