Henkibojj Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Oh noes! :'( Umberto leder. Rösta på mig ffs! Min är väl det ultimata kortet på nostalgi? Det är ju det som hände "för längst tid sedan" hos alla SA-spelare. Mer retro kan det väl inte bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Hur länge håller röstningen på egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Hur länge håller röstningen på egentligen? Som vanligt tills det inte ser ut som om fler röster kommer in. Men den ska iaf vara uppe till. Jao sista maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) DU KOMMER DÖ SOM EN SYNDARE Om du inte röstar på bilden Jazz skickat in! Är du en trogen GTAsajtare? Är du ett troget GTAfan? Bara om du röstar på Jazz! Alla som röstar på Jazz får en kaka med sitt namn på! Redigerad 10 maj, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 DU KOMMER DÖ SOM EN SYNDARE Om du inte röstar på bilden Jazz skickat in! Är du en trogen GTAsajtare? Är du ett troget GTAfan? Bara om du röstar på Jazz! Alla som röstar på Jazz får en kaka med sitt namn på! Haha, Utpressning-Reklam. Lyckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 DU KOMMER DÖ SOM EN SYNDARE Om du inte röstar på bilden Jazz skickat in! Är du en trogen GTAsajtare? Är du ett troget GTAfan? Bara om du röstar på Jazz! Alla som röstar på Jazz får en kaka med sitt namn på! Bah, hur kan den bilden vara nostalgi när mountainbikes kom långt in i spelet, och bilden dessutom visar ett ställe man nästan inte sett förr? Din motivering (bortsett från utpressningtekniken ) var bra, men bilden var =0% nostalgi för mig. Rösta på min istället, mer nostalgi kan det väl inte bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Dom där bilderna på Grove St. var inte så spännande, tyckte VickeX's bild hade var bra om inte biljäkeln hade förstört allt, så min röst föll för Henkibojj's, älskade verkligen cykeln när man såg den, dock kunde du haft högre brightness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Bah, hur kan den bilden vara nostalgi när mountainbikes kom långt in i spelet, och bilden dessutom visar ett ställe man nästan inte sett förr? Din motivering (bortsett från utpressningtekniken ) var bra, men bilden var =0% nostalgi för mig. Rösta på min istället, mer nostalgi kan det väl inte bli? Men snälla, din bild då... visst, nostalgi, men fantasi? Precis den scenen var ju det första man tänkte på, men lite senare så kom man på hur otroligt tråkigt och o-orginellt det skulle vara. Bara en idiot skulle kunna komma på något så fånigt som den... dessutom sög din motivering big time. Skämtar självklart med dig lille Henki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Men snälla, din bild då... visst, nostalgi, men fantasi? Precis den scenen var ju det första man tänkte på, men lite senare så kom man på hur otroligt tråkigt och o-orginellt det skulle vara. Bara en idiot skulle kunna komma på något så fånigt som den... dessutom sög din motivering big time. Skämtar självklart med dig lille Henki. Håller ändå med till viss del, det var lite oorginellt men ändå det mest nostalgiska jag kunde tänka mig hos allmänheten - men inte för mig. Fast motiveringen är jag nöjd med Brightness, mjajo. Tog flera screens för att få en bra, och då gick solen ned mer och mer så det blev kanske lite väl mörkt. Ville få med bilen, ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Håller ändå med till viss del, det var lite oorginellt men ändå det mest nostalgiska jag kunde tänka mig hos allmänheten - men inte för mig. Fast motiveringen är jag nöjd med Brightness, mjajo. Tog flera screens för att få en bra, och då gick solen ned mer och mer så det blev kanske lite väl mörkt. Ville få med bilen, ju Var inte helt seriös med min heller... sissta inlämningsdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Så det här är sista tävlingen? Kommer ihåg när det var tävlingar var och varannan vecka Om jag hade vart med i denna så skulle jag ha tagit ett kort på den mystiska mannen eller likpåsarna eller sågverket. (myt-nostalgin var något som alla hade och jag hoppas att den kommer tillbaka när GTA:IV kommer ut) Edit: därför röstar jag på Umbertos' rullstol Redigerad 12 maj, 2007 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Det är helt otroligt roligt att jag glömde bort den här omröstningen. Men jag får säga grattis till Umberto! som fann ett otroligt bra motiv och därmed också vann! Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Wee! Tack, tack! CIGARS FOR EVERYONE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts